Hey hey! Gratulerer!Hurra jeg vant!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hey hey! Gratulerer!Hurra jeg vant!
Hihi, mummitrollet er jo søt dåHa ha nei får prøve å unngå det. Stakkars folkser ut som mummitrollet i den hvite morgenkåpa mi ^^
Vi har også begge stederSer veldig rart ut med doble dagbøker allikevel. Det er jo alltid noen som er med på termingruppe som ikke er på skjult.Da jeg var på termingruppe hadde vi begge steder.
![]()
Gratulerer med stelleveske!!Eg leste springe ut I morgenkåpatenkte du skulle til legen i morgenkåpa
![]()
Tusen takkGratulerer med stelleveske!!![]()
Det er fordelen med sen termin ja![]()
Denne gangen skal det gå, det har jeg bestemtJepp. Og det får jeg uansett alltid så jeg har den teoretiske muligheten etter hver EL. Må bare bli gravid først.![]()
Vi har også begge steder![]()
Denne gangen skal det gå, det har jeg bestemt![]()
Er jo måter på hvor lenge dere skal holde på og!Det hadde vært fantastisk! ♡
Juli ja, jeg håper på detHåper jeg kommer på juni ja. På juni er alt lagt opp "riktig" i utgangspunktet hvert fall, med mulighet for både dagbok og bilder på fellesen. Underforum på skjult ber man jo bare om når skjult er oppe og går.Dersom Sara blir gravid nå så kommer jeg nok kanskje til å være på juli.
![]()
Mens jeg står der med termin ca 10. Sånn at jeg ikke velger. Det blir den mnd det blir.Jepp. Og det får jeg uansett alltid så jeg har den teoretiske muligheten etter hver EL. Må bare bli gravid først.![]()
Er jo måter på hvor lenge dere skal holde på og!
Mens jeg står der med termin ca 10. Sånn at jeg ikke velger. Det blir den mnd det blir.
Skal bli juli!
(later som om jeg har troa. Jeg har slett ikke det, altså)
Håper jeg kommer på juni ja. På juni er alt lagt opp "riktig" i utgangspunktet hvert fall, med mulighet for både dagbok og bilder på fellesen. Underforum på skjult ber man jo bare om når skjult er oppe og går.Dersom Sara blir gravid nå så kommer jeg nok kanskje til å være på juli.
![]()
Endelig! Kom deg hjemDa har jeg fått en streng beskjed fra sjefen og flere av mine kolleger.
Jeg får ikke lov til å komme på jobb i morgen.
Har det med å holde sengen
Håper juli er din mndMens jeg står der med termin ca 10. Sånn at jeg ikke velger. Det blir den mnd det blir.
Skal bli juli!
(later som om jeg har troa. Jeg har slett ikke det, altså)
Venter på deg inne på juni jeg![]()