Spiste jo frokost her! Men nei, egentlig burde jeg spise stående, da får jeg sikkert gjort mye mer! Nå begynner jeg å bli sulten igjen..Åneei du må jo ikke sette deg i godstolen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spiste jo frokost her! Men nei, egentlig burde jeg spise stående, da får jeg sikkert gjort mye mer! Nå begynner jeg å bli sulten igjen..Åneei du må jo ikke sette deg i godstolen![]()
Kom deg i dusjen og til legenSpiste jo frokost her! Men nei, egentlig burde jeg spise stående, da får jeg sikkert gjort mye mer! Nå begynner jeg å bli sulten igjen..
Jupp! *hive i seg resten av sjokomelka og springe ut av morgenkåpa*Kom deg i dusjen og til legen![]()
Det ligger bare på fødelista på åpent, tror ikke hun har laget egen tråd der. Er en egen tråd på skjultBle en liten skjønn gutt! Akkurat som vi trodde ^^ De fikk jo ikke vite på ul
![]()
Jupp! *hive i seg resten av sjokomelka og springe ut av morgenkåpa*
Sitter her og ser på gossip girl og sutrer litt da. . Bare sett episoden 3 ganger før![]()
LurtJeg skjønte at det nok var hovedsakelig på skjult så jeg skrev i dagboken hennes jeg.![]()
Takk! Nå er jeg klar til å dra! Rekordfart!Lykke til hos legen!![]()
Har jeg ikke lagt merke til! Merkelig at ingen har reagert på detJeg sniker på magebilder (og synes det er veldig rart at ingen på april 2015 har sagt fra at de mangler "Våre bilder", men har dobbelt opp med "Våre dagbøker") og så snoker jeg på juni hvor jeg har veldig lyst til å havne. Drømmesegbortlittegranne.
Lykke tilTakk! Nå er jeg klar til å dra! Rekordfart!![]()
Det endrer seg iløpet av dagenHaha.. Vi får se. Foreløpig har du 70 % flere innlegg enn 10. plassen.![]()
Eg leste springe ut I morgenkåpaJupp! *hive i seg resten av sjokomelka og springe ut av morgenkåpa*
Har jeg ikke lagt merke til! Merkelig at ingen har reagert på det![]()
Det endrer seg iløpet av dagen![]()
Hurra jeg vant!
Tusen takkGratulerer med blendingsgardiner!
Og gratulerer til ninhursag med stelleveske! Gøy med to vinnere i tråden her.![]()