Felles skravle 2015

Åneei du må jo ikke sette deg i godstolen :p
Spiste jo frokost her! Men nei, egentlig burde jeg spise stående, da får jeg sikkert gjort mye mer! Nå begynner jeg å bli sulten igjen..

Spiste jo frokost her! Men nei, egentlig burde jeg spise stående, da får jeg sikkert gjort mye mer! Nå begynner jeg å bli sulten igjen..
Kom deg i dusjen og til legen :D

Det ligger bare på fødelista på åpent, tror ikke hun har laget egen tråd der. Er en egen tråd på skjult :) Ble en liten skjønn gutt! Akkurat som vi trodde ^^ De fikk jo ikke vite på ul :)

Jeg skjønte at det nok var hovedsakelig på skjult så jeg skrev i dagboken hennes jeg. :)

Sitter her og ser på gossip girl og sutrer litt da. . Bare sett episoden 3 ganger før :p

Jeg sniker på magebilder (og synes det er veldig rart at ingen på april 2015 har sagt fra at de mangler "Våre bilder", men har dobbelt opp med "Våre dagbøker") og så snoker jeg på juni hvor jeg har veldig lyst til å havne. Drømmesegbortlittegranne.

Jeg sniker på magebilder (og synes det er veldig rart at ingen på april 2015 har sagt fra at de mangler "Våre bilder", men har dobbelt opp med "Våre dagbøker") og så snoker jeg på juni hvor jeg har veldig lyst til å havne. Drømmesegbortlittegranne.
Har jeg ikke lagt merke til! Merkelig at ingen har reagert på det :)

Jeg sitter her og lurer på om jeg skal bestille 4D ul eller ikke. Jeg vil i uke 26/27 men så skal jeg jo på ekstra ul på sykehuset i uke 28! Hm...

Back
Topp