Felles skravle 2015

Ser veldig rart ut med doble dagbøker allikevel. Det er jo alltid noen som er med på termingruppe som ikke er på skjult. :p Da jeg var på termingruppe hadde vi begge steder. :)
Vi har også begge steder :)

Det er fordelen med sen termin ja :D

Jepp. Og det får jeg uansett alltid så jeg har den teoretiske muligheten etter hver EL. Må bare bli gravid først. :p

Vi har også begge steder :)

Ja. Jeg tror det er mest vanlig. :) Det er jo ikke farlig for meg at de har litt rart oppsett på april-forumet, men det ser pussig ut. Det var alt jeg mente. :p

Håper jeg kommer på juni ja. På juni er alt lagt opp "riktig" i utgangspunktet hvert fall, med mulighet for både dagbok og bilder på fellesen. Underforum på skjult ber man jo bare om når skjult er oppe og går. :) Dersom Sara blir gravid nå så kommer jeg nok kanskje til å være på juli. :p
Juli ja, jeg håper på det

Jepp. Og det får jeg uansett alltid så jeg har den teoretiske muligheten etter hver EL. Må bare bli gravid først. :p
Mens jeg står der med termin ca 10. Sånn at jeg ikke velger. Det blir den mnd det blir.

Skal bli juli!

(later som om jeg har troa. Jeg har slett ikke det, altså)

Oppdatert 14:04

1. Kengu: 494
3. Lovebelly: 351
5. Huleboer!: 321
9. Twinkle: 244
10. Lykkeliten: 239
14. Mars2015: 168
15. ninhursag: 156
16. Liisjja: 152
20. trinebeth: 116
22. Plomme: 105
24. FruJohnsen: 102
26. To små og en i magen (Foreløpig litt anonym): 93
27. Sara: 86

30. plassen har 74
31. plassen har 74
35. plassen har 65
40. plassen har 60
100. plassen har 21

Når denne dagen er over har det gått 6 % av oktober, tilsvarende 77 av 1200 innlegg. Foreløpig er de 29 øverste på listen allerede forbi dagens mål.

I oktober er det 3 ekstra premier som trekkes blant de som ligger på topp 30 og har mer enn 1200 innlegg når måneden er slutt.

Si ifra om jeg skal ta deg med på mine oppdateringer, uansett om målet er topp 100 eller topp 30/1200. :)

Oppdateringer skjer for tiden omtrent hver 4. time, jeg skal prøve å få til hvert fall 1-2 ganger per dag.

Er jo måter på hvor lenge dere skal holde på og!

Ja. Det er ikke så veldig mange ting igjen å forsøke før assistert, men det er noen ting så det blir vel hvert fall et halvt år til med prøving.

Mens jeg står der med termin ca 10. Sånn at jeg ikke velger. Det blir den mnd det blir.

Skal bli juli!

Jeg synes vi skal komme på juli sammen nå. :)

Håper jeg kommer på juni ja. På juni er alt lagt opp "riktig" i utgangspunktet hvert fall, med mulighet for både dagbok og bilder på fellesen. Underforum på skjult ber man jo bare om når skjult er oppe og går. :) Dersom Sara blir gravid nå så kommer jeg nok kanskje til å være på juli. :p

Venter på deg inne på juni jeg ;)

Da har jeg fått en streng beskjed fra sjefen og flere av mine kolleger.
Jeg får ikke lov til å komme på jobb i morgen.
Har det med å holde sengen

Skal bli juli!

Håper juli er din mnd :)

Venter på deg inne på juni jeg ;)

Så koselig! :) Det hadde vært veldig kjekt. Vi med vippetermin har jo lov til å være på begge forum, så det er jo egentlig luksus. Det er vel en uke til jeg tar den første testen, men det er fort to uker til jeg er sikker på noe som helst. :p

Back
Topp