Tusen takkGratulerer med blendingsgardiner!
Og gratulerer til ninhursag med stelleveske! Gøy med to vinnere i tråden her.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkGratulerer med blendingsgardiner!
Og gratulerer til ninhursag med stelleveske! Gøy med to vinnere i tråden her.![]()
Tusen takkGratulerer til dere som vant![]()
Fordi vi har den på skjultJeg sniker på magebilder (og synes det er veldig rart at ingen på april 2015 har sagt fra at de mangler "Våre bilder", men har dobbelt opp med "Våre dagbøker") og så snoker jeg på juni hvor jeg har veldig lyst til å havne. Drømmesegbortlittegranne.
Skal heie på degJeg har store planer om å vinne denne mnd![]()
Fordi vi har den på skjult![]()
Vi har bare laget en egen tråd vi på skjult med bildetrådSer veldig rart ut med doble dagbøker allikevel. Det er jo alltid noen som er med på termingruppe som ikke er på skjult.Da jeg var på termingruppe hadde vi begge steder.
![]()
Takk skal du haSkal heie på deg![]()
Vi har bare laget en egen tråd vi på skjult med bildetrådJuni er heldig som får deg
![]()
Må jo bli på det forumet du selv ønskerHåper jeg kommer på juni ja. På juni er alt lagt opp "riktig" i utgangspunktet hvert fall, med mulighet for både dagbok og bilder på fellesen. Underforum på skjult ber man jo bare om når skjult er oppe og går.Dersom Sara blir gravid nå så kommer jeg nok kanskje til å være på juli.
![]()
Takk skal du haVi blir nok mange om de store premiene
![]()
Gratulerer med stelleveskeSkal heie på deg![]()
Tusen takkGratulerer med stelleveske![]()
Og det skal jeg greieOm man holder seg på topp 30 er det jo faktisk 16 % vinnersjanse.![]()
Takk, fikk ikke alle papirene mine.. Fikk bare beskjed om at det var det som lå der basta bom. Hun var megastressa og alene på jobb hun i skranken. Begynner å lure på om ikke alle prøvene av meg er tatt :/ Ja ja ingen uhumskheter på den siste prøva, så da er det vel greit.. Selv om jeg mangler en..Lykke til
Må jo bli på det forumet du selv ønskerNår bli en eventuell termin?
Det er fordelen med sen termin jaTermin om det klaffet nå er 26. juni. Og så er jeg førstegangs. Da er det 50 % sjanse for fødsel 30. juni eller senere, 8 % sjanse for termin 1. juni eller tidligere og 42 % sjanse for fødsel mellom 2. og 29. juni.Så da burde jeg kunne velge juni og juli fritt.
![]()
Ha ha nei får prøve å unngå det. Stakkars folkEg leste springe ut I morgenkåpatenkte du skulle til legen i morgenkåpa
![]()