Felles skravle 2015

Gratulerer til dere som vant :)

Jeg har store planer om å vinne denne mnd :D

Jeg sniker på magebilder (og synes det er veldig rart at ingen på april 2015 har sagt fra at de mangler "Våre bilder", men har dobbelt opp med "Våre dagbøker") og så snoker jeg på juni hvor jeg har veldig lyst til å havne. Drømmesegbortlittegranne.
Fordi vi har den på skjult ;)

Fordi vi har den på skjult ;)

Ser veldig rart ut med doble dagbøker allikevel. Det er jo alltid noen som er med på termingruppe som ikke er på skjult. :p Da jeg var på termingruppe hadde vi begge steder. :)

Ser veldig rart ut med doble dagbøker allikevel. Det er jo alltid noen som er med på termingruppe som ikke er på skjult. :p Da jeg var på termingruppe hadde vi begge steder. :)
Vi har bare laget en egen tråd vi på skjult med bildetråd :) Juni er heldig som får deg :D

Vi har bare laget en egen tråd vi på skjult med bildetråd :) Juni er heldig som får deg :D

Håper jeg kommer på juni ja. På juni er alt lagt opp "riktig" i utgangspunktet hvert fall, med mulighet for både dagbok og bilder på fellesen. Underforum på skjult ber man jo bare om når skjult er oppe og går. :) Dersom Sara blir gravid nå så kommer jeg nok kanskje til å være på juli. :p

Håper jeg kommer på juni ja. På juni er alt lagt opp "riktig" i utgangspunktet hvert fall, med mulighet for både dagbok og bilder på fellesen. Underforum på skjult ber man jo bare om når skjult er oppe og går. :) Dersom Sara blir gravid nå så kommer jeg nok kanskje til å være på juli. :p
Må jo bli på det forumet du selv ønsker :D Når bli en eventuell termin?

Takk, fikk ikke alle papirene mine.. Fikk bare beskjed om at det var det som lå der basta bom. Hun var megastressa og alene på jobb hun i skranken. Begynner å lure på om ikke alle prøvene av meg er tatt :/ Ja ja ingen uhumskheter på den siste prøva, så da er det vel greit.. Selv om jeg mangler en..

Må jo bli på det forumet du selv ønsker :D Når bli en eventuell termin?

Termin om det klaffet nå er 26. juni. Og så er jeg førstegangs. Da er det 50 % sjanse for fødsel 30. juni eller senere, 8 % sjanse for termin 1. juni eller tidligere og 42 % sjanse for fødsel mellom 2. og 29. juni. ;) Så da burde jeg kunne velge juni og juli fritt. :p

Termin om det klaffet nå er 26. juni. Og så er jeg førstegangs. Da er det 50 % sjanse for fødsel 30. juni eller senere, 8 % sjanse for termin 1. juni eller tidligere og 42 % sjanse for fødsel mellom 2. og 29. juni. ;) Så da burde jeg kunne velge juni og juli fritt. :p
Det er fordelen med sen termin ja :D

Eg leste springe ut I morgenkåpa:-) tenkte du skulle til legen i morgenkåpa;)
Ha ha nei får prøve å unngå det. Stakkars folk :D ser ut som mummitrollet i den hvite morgenkåpa mi ^^

Back
Topp