Ha ha men den bolledeigen jeg har oppskrift på er så goood! Bollene blir überluftige!Kjøp bolledeig på 123![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ha ha men den bolledeigen jeg har oppskrift på er så goood! Bollene blir überluftige!Kjøp bolledeig på 123![]()
Det er det jeg frykter også..
9 mnd er lenge nokJa, herregud jeg er glad jeg skal føde i Norge!! Her er det regler mot å gå for lenge over!
Prøve og slappe av litt mellom slagene daNå har jeg spist en halv frokost. Får fly gjennom dusjen og dra til legen da. Må ha de blodprøveresultatene..
Sant!Men i "verste fall" blir pengene stående i oljefondet til barn og barnebarn. Nå blir det uansett ikke kastet bort på OL. Så får vi selvfølgelig håpe noe av det blir brukt til noe fornuftig og.![]()
Ha ha ingen fødsel! 5 dager til termin- still fat! ^^ Epleskrott har fått da!
Men i "verste fall" blir pengene stående i oljefondet til barn og barnebarn. Nå blir det uansett ikke kastet bort på OL. Så får vi selvfølgelig håpe noe av det blir brukt til noe fornuftig og.![]()
Ha ha livet mitt går i sakte film om dagen, klokka er halv ett og jeg har akkuart sagt meg ferdig med frokostPrøve og slappe av litt mellom slagene da![]()
Haha sånn går no daganHa ha livet mitt går i sakte film om dagen, klokka er halv ett og jeg har akkuart sagt meg ferdig med frokostJeez
Agreed!Synes "i verste fall" høres ut som et bra alternativ![]()
Ja det holder liksom9 mnd er lenge nok![]()
Jau jau er en grunn til at man går i permisjon 3 uker før terminHaha sånn går no dagan![]()
Ha ha ingen fødsel! 5 dager til termin- still fat! ^^ Epleskrott har fått da!
Haha! Skulle du ikke bare løpe gjennom dusjenJa, det var den dusjen da. Herregud i det tempoet her så stenger legesenteret før jeg får kledd på meg!
Jo, men selv løping går i sakte filmHaha! Skulle du ikke bare løpe gjennom dusjen![]()
Åneei du må jo ikke sette deg i godstolenJo, men selv løping går i sakte filmOgså må jeg reise meg opp fra godstolen først! Sukk
![]()
Det ligger bare på fødelista på åpent, tror ikke hun har laget egen tråd der. Er en egen tråd på skjultOj. Må inn å snike.