Felles skravle 2015

Det er det jeg frykter også..

Men i "verste fall" blir pengene stående i oljefondet til barn og barnebarn. Nå blir det uansett ikke kastet bort på OL. Så får vi selvfølgelig håpe noe av det blir brukt til noe fornuftig og. :)

Nå har jeg spist en halv frokost. Får fly gjennom dusjen og dra til legen da. Må ha de blodprøveresultatene..

Nå har jeg spist en halv frokost. Får fly gjennom dusjen og dra til legen da. Må ha de blodprøveresultatene..
Prøve og slappe av litt mellom slagene da :D

Men i "verste fall" blir pengene stående i oljefondet til barn og barnebarn. Nå blir det uansett ikke kastet bort på OL. Så får vi selvfølgelig håpe noe av det blir brukt til noe fornuftig og. :)
Sant!

Synes "i verste fall" høres ut som et bra alternativ :)

Prøve og slappe av litt mellom slagene da :D
Ha ha livet mitt går i sakte film om dagen, klokka er halv ett og jeg har akkuart sagt meg ferdig med frokost :P Jeez

Ja, det var den dusjen da. Herregud i det tempoet her så stenger legesenteret før jeg får kledd på meg!

Ja, det var den dusjen da. Herregud i det tempoet her så stenger legesenteret før jeg får kledd på meg!
Haha! Skulle du ikke bare løpe gjennom dusjen :p

Oj. Må inn å snike.
Det ligger bare på fødelista på åpent, tror ikke hun har laget egen tråd der. Er en egen tråd på skjult :) Ble en liten skjønn gutt! Akkurat som vi trodde ^^ De fikk jo ikke vite på ul :)

Back
Topp