Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har alle tatt kvelden? Er nesten aldri noen her nå som jeg kun er innom med veldig ujevne mellomrom.
Og så bruker jeg visst veldig lang tid på å svareJeg er her litt nå.
Hvordan har du det i kveld?
Koselig å se deg!Har alle tatt kvelden? Er nesten aldri noen her nå som jeg kun er innom med veldig ujevne mellomrom.
Hurra... Jeg våknet før seks idag, etter å ha vridd meg i 40 min ga jeg opp. Herlig å stå opp før sju på en søndag når man foreløpig ikke har barn og ingen planerKlokken er 0450, og den siste halvtimen har3 av 4 familiemedlemmer her i huset vært våkne![]()
Godt det er søndag da, ingen som skal på jobb, skole eller bhgKlokken er 0450, og den siste halvtimen har3 av 4 familiemedlemmer her i huset vært våkne![]()
God morgen!Good morgon![]()
Deilig med tidlig start på dagen?God morgen!
Oi da.Klokken er 0450, og den siste halvtimen har3 av 4 familiemedlemmer her i huset vært våkne![]()
Hvordan er det med tegn på at du snart blir mamma da?Hurra... Jeg våknet før seks idag, etter å ha vridd meg i 40 min ga jeg opp. Herlig å stå opp før sju på en søndag når man foreløpig ikke har barn og ingen planer![]()
Så irriterende at bildene mine kommer feil vei!!
Det skjønner jeg!Jeg ville egentlig ha Elisabeth (?) som Lykkeliten_86 vant, men så falt jeg for Olivia for en del mnd siden. Har tenkt at hvilken som helst veske fra storksak duger, for de er så pene og romslige ^^ Så en youtubevideo der en dame hadde stappa Olivia full av babyting, og skulle se om hu fikk alt over i Elisabeth'n, men fordi olivia har flere lommer utvendig så fikk ikke alt plass. Den så mer "stappa" ut også. Men den er pen! Alle er pene!
![]()
Den er fin, da.Ja. Det er vel Elizabeth Dove Grey jeg vant. Jeg synes den virker veldig romslig.Det er bare to utapå lommer, kanskje det er lite, men det virker greit nok.
Da vet ungene det.
Gutten ble glad og smilte fra øre til øre, frøkna stakk armen ned i genseren min for å finne babyen.
God morgenGod morgen alle![]()