Sånne dager er forferdelig! Hvis du har ingefær, sitron og honning i hus, er det utrolig godt å lage brygg på det! Den sterke ingefærsmaken hjelper å på "tett hode"Å ja!!!
Tror ikke jeg kommer til å overlever dagen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sånne dager er forferdelig! Hvis du har ingefær, sitron og honning i hus, er det utrolig godt å lage brygg på det! Den sterke ingefærsmaken hjelper å på "tett hode"Å ja!!!
Tror ikke jeg kommer til å overlever dagen![]()
HeiiDet går bra!! Har vært så mye på agendaen i det siste at jeg ikke har orka å skravle
Men alt står bare bra til!! Med deg også? <3
Mmm. Nan brød <3Elsker detKylling tandori, nan brød og mango lassi
![]()
Sånne dager er forferdelig! Hvis du har ingefær, sitron og honning i hus, er det utrolig godt å lage brygg på det! Den sterke ingefærsmaken hjelper å på "tett hode"![]()
Med hvitløk....Mmm. Nan brød <3
Ok, det hørtes godt ut!! Snik til meg oppskrifta der egVeldig enkelt2 dl yoghurt naturell, 2 ferske mango, 3-4 ss melis og 6-8 stk isbiter.
Bruk en blender og start med å knuse isbitene grovt (spar eventuelt 2 isbiter til å ha hele i drikken til slutt). Tilsett yoghurt og mango (enten mango pulp eller ferske mangobiter). Kjør såvidt sammen til alt er godt blandet (du må bruke blenderen littegrann lenger om du bruker fersk mango). Smak til med melis til du får ønsket søthet på drikken din. Det bør prøves![]()
Sitter og syns veldig synd på med selv....Høres grusom ut
Stjeler den jeg også..Ok, det hørtes godt ut!! Snik til meg oppskrifta der eg![]()
Ja, helst kvitløk og korianderMed hvitløk....
Ja, helst kvitløk og koriander![]()
Da har jeg bare 100 igjen![]()
Brukar å kjøpeLager du nan-brødet selv, eller kjøper du det?
JippiDa har jeg bare 100 igjen![]()
Halvparten av meg, da
jeg må skrive to for hver av dine. Svare deg to ganger?
Jippidet er ikkje mykje
![]()
Brukar å kjøpemen har tenkt lenge at eg har lyst å lage sjølv
får vel kanskje berre teste
lagar du sjølv?
Vel du kan jo svare andre enn bare meg også, og det er ingen steder det står man må treffe 2000 akkurat.
Jeg kan også gå litt over
Kjøper jeg også.
Har vurdert å lage, men ut av oppskriften jeg har lest ser det ut som om det tar en del tid, og indisk mat i seg selv tar lang tid å lage så har rett og slett ikke giddet![]()