Felles skravle 2015

Heii :D Det går bra!! Har vært så mye på agendaen i det siste at jeg ikke har orka å skravle :p Men alt står bare bra til!! Med deg også? <3

Dersom man ser bort fra forkjølelsen står det bra til her.
Ser du har kommet godt over halvveis nå :)

Sånne dager er forferdelig! Hvis du har ingefær, sitron og honning i hus, er det utrolig godt å lage brygg på det! Den sterke ingefærsmaken hjelper å på "tett hode":D

Kjøpte nesespray (saltvann) i går, må bare hente i bilen hvor jeg glemte den.
Det største problemet er egentlig at det har satt seg i musklene, spesielt nakke og skuldre.
Høyre armen min er helt ubrukelig på grunn av det

Veldig enkelt :) 2 dl yoghurt naturell, 2 ferske mango, 3-4 ss melis og 6-8 stk isbiter.

Bruk en blender og start med å knuse isbitene grovt (spar eventuelt 2 isbiter til å ha hele i drikken til slutt). Tilsett yoghurt og mango (enten mango pulp eller ferske mangobiter). Kjør såvidt sammen til alt er godt blandet (du må bruke blenderen littegrann lenger om du bruker fersk mango). Smak til med melis til du får ønsket søthet på drikken din. Det bør prøves :D
Ok, det hørtes godt ut!! Snik til meg oppskrifta der eg:D

Vel du kan jo svare andre enn bare meg også, og det er ingen steder det står man må treffe 2000 akkurat.
Jeg kan også gå litt over

Men nå blir jeg alene med lillejenta et par timer, far og sønn skal på Sabeltann-kino.

Vi jentene skal lage oss noe god mat, og se jentefilm på tv og kos oss, og lage middagen klar til de er tilbake, for så skal vi på besøk til mine foreldre rett etter middag, og hjem til Brannkamp på tv i kveld. Men mannen skal jobbe i kveld, så her blir det ikke kjærestekveld. Det er å forvente at det blir bv i kveld, så FINT om det er noen her å skravle med da

Kjøper jeg også.
Har vurdert å lage, men ut av oppskriften jeg har lest ser det ut som om det tar en del tid, og indisk mat i seg selv tar lang tid å lage så har rett og slett ikke giddet :p

Men du er kjempeflink å lage mat da!

Du hadde helt sikkert funnet på noe mer spennende enn den middagen jeg skal lage også

vi har kyllingfilet, og min plan er å steke det, koke ris og lage salat, slenger enten noe oppi stekepanna og "koker ut den" for åfp stekefett til å ha over risen, eller lager skysaus fra pose eller noe sånn.

Kjedelige greier

Back
Topp