Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I dag skal bi ha tandori kylling...hulerboermannen har malt taket ett strøk på det nye babyrommet, jeg har lagd pavlovabunn som vi skal ha til besøket vårt i morgen.Hjemme.
Lager pizza. Ble ikke så mye bv skravling som jeg hadde tenkt på lekeland.
Det jeg så var noen lastebiler, og åpne personbilerAha, mulig det var treff der ogsåHan har militærbil da, grønn og fin
![]()
Ned i gensern - naaaaw så søttDa vet ungene det.
Gutten ble glad og smilte fra øre til øre, frøkna stakk armen ned i genseren min for å finne babyen.
Så herligDa vet ungene det.
Gutten ble glad og smilte fra øre til øre, frøkna stakk armen ned i genseren min for å finne babyen.
Åhhh så skjønt <3Da vet ungene det.
Blir det skravle i kveld? Hvor mye mangler du?Nei, kanskje jeg skal begynne med maten....
Blir det skravle i kveld? Hvor mye mangler du?
Tror lille har fest i dag. Vært konstent poking fra der inne i heeeeele dag![]()
![]()

Er så hærligHer også![]()
Mangler ca 135 innlegg.
Er ikke sikker på om det blir skravling i kveld.
Frem til ca 21:30 kommer jeg til å være litt frem og tilbake mens jeg lager maten til mannen og meg.
Etter det er det spising, så litt armkrok og legge seg..
Jaja, 135 er jo lite, det klarer du helt sikkert
Regner med det, men ikke i kveld![]()
Tandori er så godt! Vi skal ha det i morgen eller neste uke. Også lage mango lassi tilI dag skal bi ha tandori kylling...hulerboermannen har malt taket ett strøk på det nye babyrommet, jeg har lagd pavlovabunn som vi skal ha til besøket vårt i morgen.
Flinke dere har vært å skravlaSer det er mange som er over 2000.. nærmer seg 2000
Spennende å se hvem som stikker av med seieren
![]()