Felles skravle 2015

Har alle tatt kvelden? Er nesten aldri noen her nå som jeg kun er innom med veldig ujevne mellomrom.

Har alle tatt kvelden? Er nesten aldri noen her nå som jeg kun er innom med veldig ujevne mellomrom.

Jeg er her litt nå.
Hvordan har du det i kveld?

Jeg er her litt nå.
Hvordan har du det i kveld?
Og så bruker jeg visst veldig lang tid på å svare:o Jeg har det fint i kveld:) Snart på vei i seng, faktisk. Er en liten tur på hytten med svigers, så har fått servert deilig middag og plenty med godterier :D

Det var litt av en meny dere hadde disket opp med i kveld!

Hurra... Jeg våknet før seks idag, etter å ha vridd meg i 40 min ga jeg opp. Herlig å stå opp før sju på en søndag når man foreløpig ikke har barn og ingen planer :P
Hvordan er det med tegn på at du snart blir mamma da?

God morgen :) her er det strålende vær i dag :) turen går til Sverige og handle inn litt nå til høstferien :) det var visst lov med noe godt hver dag i høstferien ifølge mannen ;)
Imorgen er det ultralyd på sykehuset, grugleder meg ;):)

Det skjønner jeg! :D Jeg ville egentlig ha Elisabeth (?) som Lykkeliten_86 vant, men så falt jeg for Olivia for en del mnd siden. Har tenkt at hvilken som helst veske fra storksak duger, for de er så pene og romslige ^^ Så en youtubevideo der en dame hadde stappa Olivia full av babyting, og skulle se om hu fikk alt over i Elisabeth'n, men fordi olivia har flere lommer utvendig så fikk ikke alt plass. Den så mer "stappa" ut også. Men den er pen! Alle er pene! :D

Ja. Det er vel Elizabeth Dove Grey jeg vant. Jeg synes den virker veldig romslig. :) Det er bare to utapå lommer, kanskje det er lite, men det virker greit nok.

Ja. Det er vel Elizabeth Dove Grey jeg vant. Jeg synes den virker veldig romslig. :) Det er bare to utapå lommer, kanskje det er lite, men det virker greit nok.
Den er fin, da.

Min er heller ikke så dum.

Back
Topp