Felles skravle 2015

Det var jo det, men hadde sikkert ikke interesse for å lære meg det ;)
Kom vel også veldig an på hvem man hadde i omgangskretsen også :) Mange av mine venner på den tiden gikk på ikt-linjen, og da kom disse begrepene ganske helt av seg selv..

Kom vel også veldig an på hvem man hadde i omgangskretsen også :) Mange av mine venner på den tiden gikk på ikt-linjen, og da kom disse begrepene ganske helt av seg selv..
Og så er det faktisk like moro å bruke det i dag, som det det var da jeg var yngre :P

sign10, ikke ign

og : før

:sign10 vet ikke om det virker fra mobilen da min ikke viser sånne ting stort sett. Vi får se.

Nå er jeg på plass under dyna

:sign10 vet ikke om det virker fra mobilen da min ikke viser sånne ting stort sett. Vi får se.

Nå er jeg på plass under dyna
Den virket :D

Har lagt meg. Tenkte jeg skulle begynne på den nye boka mi; Den ene pluss en! Leste Et helt halvt år av samme forfatter og følte meg som en kald j*vel som ikke gråt. Alle sa jeg måtte ha lommetørkle klart, for den var sååå rørende.. Næææh :P Spent på denne som jeg ikke har hørt noe om!

-Fra appen-

Har lagt meg. Tenkte jeg skulle begynne på den nye boka mi; Den ene pluss en! Leste Et helt halvt år av samme forfatter og følte meg som en kald j*vel som ikke gråt. Alle sa jeg måtte ha lommetørkle klart, for den var sååå rørende.. Næææh :P Spent på denne som jeg ikke har hørt noe om!

-Fra appen-
Kven har skrive desse bøkene? Og kva handlar dei om? Aldri hørt om dei:)

Kven har skrive desse bøkene? Og kva handlar dei om? Aldri hørt om dei:)
Jojo Moyes :) Du kan google henne! Aner ikke hva Den ene pluss en handler om, har ikke lest bakpå en gang, redd for spoilers :P Et helt halvt år er veldig i vinden om dagen "alle" har lest den, eller planlegger å lese den virker det som. Handler om ei jente som jobber som assistent for en mann i rullestol, veldig kort sagt :P

-Fra appen-

Back
Topp