Felles skravle 2015

Vi klarer ikke unngå det

Det er jo nasjonal brannvernuke hele uka, noe som inkluderer brannøvelse i bhg, og enkelt år, som i år, besøk av en brannbil. Det henger stor plakat på døra på vei inn på skolen/sfo. Det er reklame på radioen.

Ja, også vet vi om det. Så, vi er der altså som en årlig tradisjon. Denne gangen på en ny brannstasjon vi ikke har vært på før, det blir den tredje stasjonen vi er på i løpet av disse årene. Det er vel 4. gangen, for vi har to ulike årganger med caps og et år med brannbuff. I år får de visst brannhjelm, sikkert stas, men vi har flere slike i hus, jeg syntes buffene i fjor var geniale!

Alle smileyene har : klistret inntil koden sin, noen har det både før og etter

F.eks. om du slår sammen de kodene jeg har skrevet med mellomrom inni som eksempler under her til venstre så får du de til høyre. Noen av figurene kommer kun opp på PC og blir på appen til en sånn figur med spørsmålstegn og deler av koden i tekst (fordi : s er :s på appen og flere av kodene på figurene på pc begynner med bokstaven s...)
Eksempel:
: cool : :cool:
: ) :)
: ( :(
: confused : :confused:
: rolleyes : :rolleyes:
: sign10 :sign10
: oops : :oops:
: s :s
Aaahh... da sjønner jeg :)

God morgen! Våknet halv ti, gikk på do, sovna igjen og våkna nå :P Fortsatt trøtt da, men nå får det være grenser på hvor lenge en skal sove.

-Fra appen-

Vi klarer ikke unngå det

Det er jo nasjonal brannvernuke hele uka, noe som inkluderer brannøvelse i bhg, og enkelt år, som i år, besøk av en brannbil. Det henger stor plakat på døra på vei inn på skolen/sfo. Det er reklame på radioen.

Ja, også vet vi om det. Så, vi er der altså som en årlig tradisjon. Denne gangen på en ny brannstasjon vi ikke har vært på før, det blir den tredje stasjonen vi er på i løpet av disse årene. Det er vel 4. gangen, for vi har to ulike årganger med caps og et år med brannbuff. I år får de visst brannhjelm, sikkert stas, men vi har flere slike i hus, jeg syntes buffene i fjor var geniale!
Åh så gøy :D Moro at de får stæsj også ^^

-Fra appen-

Skal på første svangerskapskontroll på tirsdag, 13+2.

Lurer på hva legen kommer til å si, det skal liksom være første kontroll i svangerskapet og jeg har allerede skaffet meg fødeplass, hatt to UL'er (ikke privat) inkludert duotest og nakkefold...

Oi, ser du bare har 17 dager igjen...
Ikke lenge det :)
Syns ikke det er lenge siden du ble gravid, jeg
Nærmer seg nå ja! Har fått høyere blodtrykk og beskjed om å si ifra ved hodepine og kvalme.. Jeg har tidvis hodepine og sa til legen at kvalmen har jo kommet tilbake igjen. Men ikke noe eggehvite i urinen så jeg får prøve å roe meg med det.

-Fra appen-

Nærmer seg nå ja! Har fått høyere blodtrykk og beskjed om å si ifra ved hodepine og kvalme.. Jeg har tidvis hodepine og sa til legen at kvalmen har jo kommet tilbake igjen. Men ikke noe eggehvite i urinen så jeg får prøve å roe meg med det.

-Fra appen-

Da er det bare å lene seg tilbake og la mannen gjøre alt da :P

Æsj, grusomt! Jeg fikk det heldigvis i uke 32 eller noe. Hadde blitt gal om jeg fikk det før. (Og feit :p Makan til stillesitting! )

-Fra appen-
Smerter kommer før bekkenet løsner ordentlig, og dersom man begynner forebyggende behandling tidlig har man god mulighet til å forebygge og utsette at det faktisk løsner.
Hadde god effekt av det sist.

Merket det i uke 20 sist, og var aldri mer enn 40% sykemeldt, selv om jeg ble forespeilt mye mer og tidligere når det begynte så tidlig...

Smerter kommer før bekkenet løsner ordentlig, og dersom man begynner forebyggende behandling tidlig har man god mulighet til å forebygge og utsette at det faktisk løsner.
Hadde god effekt av det sist.

Merket det i uke 20 sist, og var aldri mer enn 40% sykemeldt, selv om jeg ble forespeilt mye mer og tidligere når det begynte så tidlig...
Ja, jeg hadde vondt en uke eller to før det "slo seg" skikkelig, og rakk å jobbe i redusert stilling i nesten en uke før jeg fikk gangsperre på jobb :P er mye bedre nå, hjelper med bekkenbelte og å ta det piano!

-Fra appen-

Og der kom pedagogen og forklarte det jeg ikke fikk til. Takk

Tja. Pedagog vet jeg ikke om jeg er, men det er greit å forstå hvordan kodene fungerer på forumet. Også quote-kodene er greit å forstå, da kan man rette opp dersom det skjer noe feil med quotingen (som det jo av og til gjør). :p

Ja, kodene har jeg full kontroll på, men åpenbart ikke å forklare dem

Her var det veldig stille i dag
Definitivt.

Lørdag er ikke dagen for skravling. Vi har vært på brannstasjonen, spist lunsj, jeg har vært på apoteket, hentet pakke og handlet. Nå vurderer jeg en dusj, alternativt å rydde i kjelleren (som dessverre er inngangen, så alle må gjennom, derav at det må ryddes)

Definitivt.

Lørdag er ikke dagen for skravling. Vi har vært på brannstasjonen, spist lunsj, jeg har vært på apoteket, hentet pakke og handlet. Nå vurderer jeg en dusj, alternativt å rydde i kjelleren (som dessverre er inngangen, så alle må gjennom, derav at det må ryddes)
Her har jeg en gutt som har vært ute og lekt endel, men kom inn siden han ikke er helt i form (fikk vaksine i går), og ei liten frøken som er så trøtt men nekter å sove. Jeg har gitt opp og satt henne foran 101 dalmatinere.

Nå venter jeg på mannen slik at jeg får dratt og handlet

Back
Topp