Felles skravle 2015

Ja, oss to sammen... det er årsaken til at vi HAR disse fellestrådene, hun laget felles 2014 for alle som venter eller håper på 2014-baby da hun var gravid, for at vi skulle ha en plass å skravle sammen. Vi har MANGE timer og tusen innlegg mellom oss.

Det er mange fine, triste, frustrerte, optimistiske og glade timer det! ♥

Og? Skal det stå før sign10

Alle smileyene har : klistret inntil koden sin, noen har det både før og etter

F.eks. om du slår sammen de kodene jeg har skrevet med mellomrom inni som eksempler under her til venstre så får du de til høyre. Noen av figurene kommer kun opp på PC og blir på appen til en sånn figur med spørsmålstegn og deler av koden i tekst (fordi : s er :s på appen og flere av kodene på figurene på pc begynner med bokstaven s...)
Eksempel:
: cool : :cool:
: ) :)
: ( :(
: confused : :confused:
: rolleyes : :rolleyes:
: sign10 :sign10
: oops : :oops:
: s :s

Jojo Moyes :) Du kan google henne! Aner ikke hva Den ene pluss en handler om, har ikke lest bakpå en gang, redd for spoilers :P Et helt halvt år er veldig i vinden om dagen "alle" har lest den, eller planlegger å lese den virker det som. Handler om ei jente som jobber som assistent for en mann i rullestol, veldig kort sagt :P

-Fra appen-
Ho skal eg google! Takk:)

Alle smileyene har : klistret inntil koden sin, noen har det både før og etter

F.eks. om du slår sammen de kodene jeg har skrevet med mellomrom inni som eksempler under her til venstre så får du de til høyre. Noen av figurene kommer kun opp på PC og blir på appen til en sånn figur med spørsmålstegn og deler av koden i tekst (fordi : s er :s på appen og flere av kodene på figurene på pc begynner med bokstaven s...)
Eksempel:
: cool : :cool:
: ) :)
: ( :(
: confused : :confused:
: rolleyes : :rolleyes:
: sign10 :sign10
: oops : :oops:
: s :s
Og der kom pedagogen og forklarte det jeg ikke fikk til. Takk

Goood morgon :)

To unger og meg.

Mannen sa han skal stå opp, så så snart vi hører han begynner å romstere der nede så setter vi på kaffi og dekker bordet, så blir det frokost.

Familiefrokost, det er kjekt det. Vi spiser ikke frokost sammen annen enn i helgene, på hverdagene spiser ungene noe frukt på badet, og mannen et par skiver oppe, ungene og jeg spiser frokost på hhv sfo, bhg og jobb.

Lørdag og søndag dekker vi bordet, koker kaffi til far, finner frem o'boy og/eller jus, alt pålegget vi har, inkl det som bare er tillatt i helgene, sjokade og syltetøy (men det er begrensninger på dette altså) og spise sammen,

God morgen

13 sider skravlet i går ser jeg etter jeg dro på jentekveld. De gidder jeg ikke lese.

God morgen.
Da er jeg alene med ungene igjen :P

Har spist frokost, og skrevet middagsplan for hele neste uke.

Er så lei av å skrive den planen, føler meg så lite inspirert til tider

Jeg har slett ikke skrevet middagsplan.

Jeg har en vag plan om at vi må handle. På vei hjem fra brannstasjonen, kanskje?

Vi har vært på åpen brannstasjon hvert år siden guttungen var... jeg tror det må ha vært siden han var 2, muligens 3, untatt for to år siden for da var vi i bryllup den dagen, hele familien.

Jeg har en sønn som har elsket alt som ha med brannmenn å gjøre siden han var bitte liten. Det første jeg husker er at han satt med en dupo-elefant og sa "kon-ta-bel" som vi ikke forsto i flere uker, før vi klarte koble "Den store elefanten, han er skogens brannkonstabel" dra dyrene i afrika, som vi pleide synge når han satt på do/potte.(Han begynte tidelig med slikt)

Så begge ungene er helt klare!

Vi har vært på åpen brannstasjon hvert år siden guttungen var... jeg tror det må ha vært siden han var 2, muligens 3, untatt for to år siden for da var vi i bryllup den dagen, hele familien.

Jeg har en sønn som har elsket alt som ha med brannmenn å gjøre siden han var bitte liten. Det første jeg husker er at han satt med en dupo-elefant og sa "kon-ta-bel" som vi ikke forsto i flere uker, før vi klarte koble "Den store elefanten, han er skogens brannkonstabel" dra dyrene i afrika, som vi pleide synge når han satt på do/potte.(Han begynte tidelig med slikt)

Så begge ungene er helt klare!

Vi er dessverre flinke til å ikke få med oss det.
Men har klarte det en gang :P
Var helt fantastisk

Back
Topp