Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan skriver vi den da?Men en egen smily har den her på BV :?
Hihi... trenger kanskje ikke være nærd av den grunn. Er det ikke slik all ungdom skriver for tiden?* følermeggammel*
Det går helt fint. Du får prøve å sove så er du uthvilt til i morgenNei, i kveld glemmer jeg å skravle. Jeg sitter her med pc på fanget, glor tomt på pc'n og andre nettsider
Sorry, jeg er for trøtt
I morgen, kanskje?
Hvordan skriver vi den da?
Men det er jo ikke noe negativtJo, men jeg er faktisk en liten skap nerd
Ikke bare fordi jeg vet hva ROFL betyr...
God natt!Rolling on the floor laughing....
Dette er mitt siste innlegg i dag. Snakkes i morgen. God natt alle sammen![]()
Men det er jo ikke noe negativt![]()
God nattGod natt!
Godt jeg sier det oftere enn jeg skriver detDet er jo ikke rart. Er jo bare nerder som skriver det![]()
Får teste daIngen aning, fant den i listen over smilyer.
Sitter på PC'n
Funket ikke... hahaIngen aning, fant den i listen over smilyer.
Sitter på PC'n
God natt. Da blir du det i morgenJeg hadde sjangsen til å bli ajour i dag
JEg blir ikke det
Jeg gir meg
God natt
Det er vel egentlig litt på vei ut, haha. Var veldig in da jeg gikk på vgs, og nå er det 10 år siden jeg var russ.Hihi... trenger kanskje ikke være nærd av den grunn. Er det ikke slik all ungdom skriver for tiden?* følermeggammel*
Det var jo det, men hadde sikkert ikke interesse for å lære meg detDet er vel egentlig litt på vei ut, haha. Var veldig in da jeg gikk på vgs, og nå er det 10 år siden jeg var russ.
Du får ha god natt da! Kanskje du blir ajour i morgen, heller.Jeg hadde sjangsen til å bli ajour i dag
JEg blir ikke det
Jeg gir meg
God natt