Slik var det heller ikkeIgn10:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Slik var det heller ikkeIgn10:
Kom vel også veldig an på hvem man hadde i omgangskretsen ogsåDet var jo det, men hadde sikkert ikke interesse for å lære meg det![]()
Og så er det faktisk like moro å bruke det i dag, som det det var da jeg var yngreKom vel også veldig an på hvem man hadde i omgangskretsen ogsåMange av mine venner på den tiden gikk på ikt-linjen, og da kom disse begrepene ganske helt av seg selv..
Var mere på fest enn på skolen... ikke helt stolt av det, men gjort er gjort. Gikk i klasse med flere fra ikt, men var sikkert i en liten bobble...Og så er det faktisk like moro å bruke det i dag, som det det var da jeg var yngre![]()
Du får ha god natt da! Kanskje du blir ajour i morgen, heller.
Hehe... du gjør det du føler foreller ikke. Who cares?
Hehe... du gjør det du føler for![]()
Og? Skal det stå før sign10sign10, ikke ign
og : før
Håper du sover godt i natt..Nemlig legger meg
Får teste da?
?

Den virketvet ikke om det virker fra mobilen da min ikke viser sånne ting stort sett. Vi får se.
Nå er jeg på plass under dyna
Kos deg med mannenDa er mannen hjemme
Kanskje jeg skulle laga en?Tja. Det vet jeg ikke om de har en instruksjons-video for.
Kven har skrive desse bøkene? Og kva handlar dei om? Aldri hørt om deiHar lagt meg. Tenkte jeg skulle begynne på den nye boka mi; Den ene pluss en! Leste Et helt halvt år av samme forfatter og følte meg som en kald j*vel som ikke gråt. Alle sa jeg måtte ha lommetørkle klart, for den var sååå rørende.. NæææhSpent på denne som jeg ikke har hørt noe om!
-Fra appen-
Jojo MoyesKven har skrive desse bøkene? Og kva handlar dei om? Aldri hørt om dei![]()