Felles skravle 2015

Vi må da få være litt nysgjerrige ;) jeg mistenker ikke at hun jukser, bare så det er sagt. Jeg er bare fascinert over at enkelte brukere klarer så mange innlegg på veldig få dager ;)

TuMmY LoVe

Hvordan er det mulig å jukse med noe sånt? :p

Mens du har tatt deg en høneblund har listen oppdatert seg og du er nå på 3 plass ;)

TuMmY LoVe
Wow, det er jammen ikke dårlig! Jeg har fortsatt vondt i hodet og ser på klokka og angsten tar meg. Var jo meningen at jeg skulle gjøre noe i dag også. Vaske klær, finne ut hva vi skal ha til middag og faktisk lage den...

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

Wow, det er jammen ikke dårlig! Jeg har fortsatt vondt i hodet og ser på klokka og angsten tar meg. Var jo meningen at jeg skulle gjøre noe i dag også. Vaske klær, finne ut hva vi skal ha til middag og faktisk lage den...

♡Jente 05.07.2013♡
Oi, da hadde jeg fått hetta om jeg ikke hadde fått gjort noe;)

TuMmY LoVe

♡Jente 05.07.2013♡

Da er det bare å sette i gang :) Jeg har og litt å få gjort.. Plante noen planter og sette på en maskin med tøy :) Men har vært på farten siden morra'n,så da frister sofaen bittelitt mer :)

Nå er det hjem fra jobb, rett på konferansetime, så handle middag og hente minste i Bhg, så lage middag, bade unger,legge unger og DERRETTER rydde vaskerommet... Snakkes iløpet av uken ;)

TuMmY LoVe

Oi, da hadde jeg fått hetta om jeg ikke hadde fått gjort noe;)

TuMmY LoVe
Har nå fått ryddet kjøkkenet. Klærne får vente. Hodet mitt eksploderer snart. Tror jeg bare må ta hensyn til det. Middagen må være ferdig til halv fem. Får pleie hodet så lenge. Ønsker helst ikke å ta pille. Heller ned vann, ser ann 30 min til og tar en paracet da om det ikke er en smule bedre.

♡Jente 05.07.2013♡

Da er det bare å sette i gang :) Jeg har og litt å få gjort.. Plante noen planter og sette på en maskin med tøy :) Men har vært på farten siden morra'n,så da frister sofaen bittelitt mer :)
Sofaen roper her også. Eller, den holder meg igjen. Hodet gjør så vondt at jeg har mest lyst til å kaste opp.

♡Jente 05.07.2013♡

Aldri hatt det før... Aner ikke.. Vondt er det hvertfall.

♡Jente 05.07.2013♡

Jeg har hatt et migreneanfall. Det begynte på jobb og når jeg kom hjem,krøp jeg inn på badet(mørkeste rommet nede) og fikk guttungen til å finne vann og tabletter til meg. Det var så vondt at jeg hyyyylte av smerte.. Så fikk jeg karret meg til soverommet og der sovna jeg sekundet tablettene funka. Var borte i to timer og da var jeg blitt bedre. Hvertfall såpass at jeg klarte å fungere. Etter det har jeg ikke hatt det. Har kjent antydning til det,men da har jeg kjørt på med vann for å lette trykket i hodet. Det har hjulpet :) Håper hodepinen din gir seg snart :)

Jeg har hatt et migreneanfall. Det begynte på jobb og når jeg kom hjem,krøp jeg inn på badet(mørkeste rommet nede) og fikk guttungen til å finne vann og tabletter til meg. Det var så vondt at jeg hyyyylte av smerte.. Så fikk jeg karret meg til soverommet og der sovna jeg sekundet tablettene funka. Var borte i to timer og da var jeg blitt bedre. Hvertfall såpass at jeg klarte å fungere. Etter det har jeg ikke hatt det. Har kjent antydning til det,men da har jeg kjørt på med vann for å lette trykket i hodet. Det har hjulpet :) Håper hodepinen din gir seg snart :)
Har hatt vondt i hodet siden i går kveld, men nå er det veldig ille. Jeg har lyst til å gråte, men ser for meg at det kommer til å gjøre vondere. Drikker vann, men ønsker bare å kaste opp. Tror jeg jammen må ty til en pille.. Hater å ta paracet når jeg er gravid. Jeg har lavt blodtrykk også, kan jo ha en sammenheng...

♡Jente 05.07.2013♡

Jo, men er ikke hun inne på juni 14 eller noe? Da er hun i permisjon.
Dersom hun har et lett barn som sover mye har hun tid.
En annen ting er at vi vet moderator holder øye med denne tråden at vi oppfører oss.
Moderator holder sikkert også øye med trådene på hemmelige forum.
Ser ikke vitsen i å spekulete
Det handler da ikke om spekulering . Trodde hun var i juni 12 jeg forresten.
Bare lurer på hvordan de får det til, om det finnes noen lure måter

Kvaaaalm og venter på sambo som somler fælt med å komme seg hjem. Bor langt ute på landet så kommer ingen vei uten bil (eller sykkel, men det gidder jeg ikke i regnvær og kvalme) :(

Back
Topp