Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff, håper han kommer snart.Kvaaaalm og venter på sambo som somler fælt med å komme seg hjem. Bor langt ute på landet så kommer ingen vei uten bil (eller sykkel, men det gidder jeg ikke i regnvær og kvalme)![]()
Vi hadde kylling, ris, stekte gulerøtter og brokkoli med en super digg hjemmelaget saus.Mmmm, venter på at middagen skal bli ferdig! Oppskjært kylling,fløtegratinerte poteter og en himmelsk saus
TuMmY LoVe
For lavt blodsukker? Spis mat og kom i humørSliten,sulten og sur
Jeg elsker sauser!Vi hadde kylling, ris, stekte gulerøtter og brokkoli med en super digg hjemmelaget saus.
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Måtte bare få tilbake strømmen førstFor lavt blodsukker? Spis mat og kom i humør
♡Jente 05.07.2013♡
De 3 kvinnelige S'erFor lavt blodsukker? Spis mat og kom i humør![]()
♡Jente 05.07.2013♡
Jeg også. Det er såååå digg!!Jeg elsker sauser!
TuMmY LoVe
Har du spist nå?Måtte bare få tilbake strømmen først![]()
Hæ?De 3 kvinnelige S'er
TuMmY LoVe
Seriøst? Hvor?Uff, eg blir dårlig... 26 år gammal jente med barnevogn døde etter å ha blitt påkjørt... På fortauet!!
Uff, hvor da? Hvordan gikk det med barnet??Uff, eg blir dårlig... 26 år gammal jente med barnevogn døde etter å ha blitt påkjørt... På fortauet!!
På ring 2 i Oslo... Ei dame i 50-åra kjørte på ho. Såg på nyhetene noSeriøst? Hvor?
♡Jente 05.07.2013♡
Elsker å "finne opp" nye sauserJeg også. Det er såååå digg!!
♡Jente 05.07.2013♡
Sint sur og slitenHæ?
♡Jente 05.07.2013♡
Barnet slapp heldigvis unna med lettere skader. Men uff, tragisk!!Uff, hvor da? Hvordan gikk det med barnet??
TuMmY LoVe
UffamegPå ring 2 i Oslo... Ei dame i 50-åra kjørte på ho. Såg på nyhetene no
Stakkars, tenk å vokse opp uten en mor, og tenk deg den unge moren som hadde hele livet foran segBarnet slapp heldigvis unna med lettere skader. Men uff, tragisk!!