Nei ikke vi heller... Det vil da si at det minst er 400 innlegg i forumet hver dag, og det høres rart ut...Så aktivt terminforum har ikke vi![]()
TuMmY LoVe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei ikke vi heller... Det vil da si at det minst er 400 innlegg i forumet hver dag, og det høres rart ut...Så aktivt terminforum har ikke vi![]()
HeldiggrisNå var det jammen stille på forumet... Jeg tar meg en høneblund.
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Vi pleier å sjekke på finn, da finner du de billigsteOj såpss ja Jeg har dessverre en mann som ikke er glad i reising jeg...
Hvor bestillder dere flybilletter forresten?
Æsj, deg er ikke noe gøy. Alle må jo få lov til å ha egne meninger, og respektere det..Må være så forsiktig med å si egne meninger inn der...
Ok, får sjekke der da etterhvert.Vi pleier å sjekke på finn, da finner du de billigste
TuMmY LoVe
Jeg driter egentlig litt i det.Nei ikke vi heller... Det vil da si at det minst er 400 innlegg i forumet hver dag, og det høres rart ut...
TuMmY LoVe
Ok, får se hvor mye vi sparer da. Vi fant billetter på en annennettside sist, da vi skulle gifte oss. Det ble mye billigere enn det reisebyrået skulle ha hvertfallSparer mye!
TuMmY LoVe
Samme herJa, jeg har sett det. Jeg sier meningen min likevel jeg. Får være grenser for hvor hårsår man skal være.
♡Jente 05.07.2013♡
Mens du har tatt deg en høneblund har listen oppdatert seg og du er nå på 3 plassNå var det jammen stille på forumet... Jeg tar meg en høneblund.
♡Jente 05.07.2013♡
Jeg blåser i hvor mange innlegg jeg får, bare jeg passerer 2000. Men her er det nok heller måten det gjøres på som vi stusser litt påJeg driter egentlig litt i det.
Alle som har over 2.000 innlegg har lik sjanse til å vinne vesken.
Ser ikke hvorfor det er så viktig med flest innlegg.
Ha dn fin dag videre og kos deg på jobbenJobben kaller. Ha en fin dag damer![]()
Ja, alt er stort sett billigere om man går utenom deOk, får se hvor mye vi sparer da. Vi fant billetter på en annennettside sist, da vi skulle gifte oss. Det ble mye billigere enn det reisebyrået skulle ha hvertfall
Håper også å få 2000 denne mnd men henger nok litt bakpå... ikke alle som er i termin forum enda, så går ikke like fortJeg blåser i hvor mange innlegg jeg får, bare jeg passerer 2000. Men her er det nok heller måten det gjøres på som vi stusser litt på
TuMmY LoVe
Jo, men er ikke hun inne på juni 14 eller noe? Da er hun i permisjon.Jeg blåser i hvor mange innlegg jeg får, bare jeg passerer 2000. Men her er det nok heller måten det gjøres på som vi stusser litt på
TuMmY LoVe
Vi må da få være litt nysgjerrigeJo, men er ikke hun inne på juni 14 eller noe? Da er hun i permisjon.
Dersom hun har et lett barn som sover mye har hun tid.
En annen ting er at vi vet moderator holder øye med denne tråden at vi oppfører oss.
Moderator holder sikkert også øye med trådene på hemmelige forum.
Ser ikke vitsen i å spekulete
Om det dr mange pålogget her inne går det radigHåper også å få 2000 denne mnd men henger nok litt bakpå... ikke alle som er i termin forum enda, så går ikke like fort![]()
Ja da går det fort å få noen. Hva er planene i dag? Vi skal i bassenget kl 17. Det skal bli deilig.Om det dr mange pålogget her inne går det radig
TuMmY LoVe
Fullt opp med jobb og konferansetime..Ja da går det fort å få noen. Hva er planene i dag? Vi skal i bassenget kl 17. Det skal bli deilig.