Felles skravle 2015

Nei ikke vi heller... Det vil da si at det minst er 400 innlegg i forumet hver dag, og det høres rart ut...

TuMmY LoVe
Jeg driter egentlig litt i det.
Alle som har over 2.000 innlegg har lik sjanse til å vinne vesken.
Ser ikke hvorfor det er så viktig med flest innlegg.

Ok, får se hvor mye vi sparer da. Vi fant billetter på en annennettside sist, da vi skulle gifte oss. Det ble mye billigere enn det reisebyrået skulle ha hvertfall
Ja, alt er stort sett billigere om man går utenom de ;)

TuMmY LoVe

Jeg blåser i hvor mange innlegg jeg får, bare jeg passerer 2000. Men her er det nok heller måten det gjøres på som vi stusser litt på ;)

TuMmY LoVe
Håper også å få 2000 denne mnd men henger nok litt bakpå... ikke alle som er i termin forum enda, så går ikke like fort :)

Jeg blåser i hvor mange innlegg jeg får, bare jeg passerer 2000. Men her er det nok heller måten det gjøres på som vi stusser litt på ;)

TuMmY LoVe
Jo, men er ikke hun inne på juni 14 eller noe? Da er hun i permisjon.
Dersom hun har et lett barn som sover mye har hun tid.
En annen ting er at vi vet moderator holder øye med denne tråden at vi oppfører oss.
Moderator holder sikkert også øye med trådene på hemmelige forum.
Ser ikke vitsen i å spekulete

Jo, men er ikke hun inne på juni 14 eller noe? Da er hun i permisjon.
Dersom hun har et lett barn som sover mye har hun tid.
En annen ting er at vi vet moderator holder øye med denne tråden at vi oppfører oss.
Moderator holder sikkert også øye med trådene på hemmelige forum.
Ser ikke vitsen i å spekulete
Vi må da få være litt nysgjerrige ;) jeg mistenker ikke at hun jukser, bare så det er sagt. Jeg er bare fascinert over at enkelte brukere klarer så mange innlegg på veldig få dager ;)

TuMmY LoVe

Back
Topp