Hahaha, kakemoms!Nei nei, den skal ned på høykant
TuMmY LoVe
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahaha, kakemoms!Nei nei, den skal ned på høykant
TuMmY LoVe
Den sklei nedLurte jeg på også... Kan fort bli for mye...
♡Jente 05.07.2013♡
Du så kanskje at jeg tok det bort fra quotingen...
♡Jente 05.07.2013♡
Ahh, så synd dåHun var pute-barn (hofteleddsdysplasi).
Hun begynte med puten den dagen hun fylte 1 måned, og hadde den i 4 måneder.
Puten kunne KUN være av den korte tiden det tok å skifte bleie.
Like etter hun var ferdig med puten oppdaget vi at hun reagerte på ull med atopisk eksem.
Atopisk eksem er ikke så veldig gode venner med klorvann
Klarer ikke stoppe uansettEr det ikke bedre å nyte to mindre stykker enn et stort å bli kvalm?
Er veldig glad i søttHahaha, kakemoms!
♡Jente 05.07.2013♡
Jeg så det. Må jo passe litt på hverandre.Så det.
Redigert det opprinnelige også nå
Så kjekt!Vi startet ved 7 uker fordi det passet slik i forhold til oppstart på kurs i forhold til når hun ble født. Startet i august. Ville ikke vente til januar. Født i juli...hun har hatt super glede av det hele veien![]()
♡Jente 05.07.2013♡
Nei de er små når de er 6 ukerSeks veker fekk me beskjed ommen begynte då ho var tre mnd då. Såg ikkje heilt nytten tidligare
Sent from my Galaxy Nexus using BV Forum mobile app
Jeg er vel så heldig at ungen hadde funnet på å skulle sove den timen vi var på svømmingNei de er små når de er 6 ukerJeg får se hva det blir til, og når
![]()
Så gøyHer vi går må de være 6 uker. Frøkna startet da hun var 7 uker.
Nettopp kommet hjem nå.
♡Jente 05.07.2013♡
Hihi da våkner den til i vannJeg er vel så heldig at ungen hadde funnet på å skulle sove den timen vi var på svømming
TuMmY LoVe
Men mange fordeler. De beveger seg godt i vann og har fortsatt lukkemekanismen... Jeg gjør nok det samme igjenNei de er små når de er 6 ukerJeg får se hva det blir til, og når
![]()
Det er så gøy å se på babyer på babysvømmingSå gøyLille svømmeren!
Haha, og sur og grinete også daHihi da våkner den til i vann![]()
Ja, hun har blitt så flink. Klatrer opp på kanten helt selv og nå er det nesten rett før at hun svømmer... (Som en hund)Så gøyLille svømmeren!
Morro, hvor gammel er hun nå?Ja, hun har blitt så flink. Klatrer opp på kanten helt selv og nå er det nesten rett før at hun svømmer... (Som en hund)
♡Jente 05.07.2013♡
Ahh, så synd dåGikk det over etter 4mnd? (Kan ingenting om hofteleddsdysplasi, så beklager om det er dumme spørsmål).
Sent from my Galaxy Nexus using BV Forum mobile app
Ja ikke sant! Kjempe stor fordel å begynne tidligMen mange fordeler. De beveger seg godt i vann og har fortsatt lukkemekanismen... Jeg gjør nok det samme igjen
♡Jente 05.07.2013♡
Jeg så det. Må jo passe litt på hverandre.
♡Jente 05.07.2013♡