Felles skravle 2015

Du så kanskje at jeg tok det bort fra quotingen...

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

Så det.
Redigert det opprinnelige også nå

Hun var pute-barn (hofteleddsdysplasi).
Hun begynte med puten den dagen hun fylte 1 måned, og hadde den i 4 måneder.
Puten kunne KUN være av den korte tiden det tok å skifte bleie.

Like etter hun var ferdig med puten oppdaget vi at hun reagerte på ull med atopisk eksem.
Atopisk eksem er ikke så veldig gode venner med klorvann
Ahh, så synd då:( Gikk det over etter 4mnd? (Kan ingenting om hofteleddsdysplasi, så beklager om det er dumme spørsmål).

Sent from my Galaxy Nexus using BV Forum mobile app

Vi startet ved 7 uker fordi det passet slik i forhold til oppstart på kurs i forhold til når hun ble født. Startet i august. Ville ikke vente til januar. Født i juli...hun har hatt super glede av det hele veien :D

♡Jente 05.07.2013♡
Så kjekt! :) eg var vel nervøs hønemor og ville vente til 3 mnd. :p men når eg tenker meg om så var det første mulighet. Var fødd i oktober, begynte i januar:-)

Seks veker fekk me beskjed om:) men begynte då ho var tre mnd då. Såg ikkje heilt nytten tidligare:)

Nei de er små når de er 6 uker :) Jeg får se hva det blir til, og når :D

Her vi går må de være 6 uker. Frøkna startet da hun var 7 uker.
Nettopp kommet hjem nå.

♡Jente 05.07.2013♡
Så gøy :D Lille svømmeren!

Nei de er små når de er 6 uker :) Jeg får se hva det blir til, og når :D
Men mange fordeler. De beveger seg godt i vann og har fortsatt lukkemekanismen... Jeg gjør nok det samme igjen :D

♡Jente 05.07.2013♡

Så gøy :D Lille svømmeren!
Ja, hun har blitt så flink. Klatrer opp på kanten helt selv og nå er det nesten rett før at hun svømmer... (Som en hund)

♡Jente 05.07.2013♡

Men mange fordeler. De beveger seg godt i vann og har fortsatt lukkemekanismen... Jeg gjør nok det samme igjen :D

♡Jente 05.07.2013♡
Ja ikke sant! Kjempe stor fordel å begynne tidlig :D Planer er å begynne når ho er 6-7 uker. Men jeg får se hvordan det går :D

Back
Topp