Felles skravle 2015

Ja, hun har blitt så flink. Klatrer opp på kanten helt selv og nå er det nesten rett før at hun svømmer... (Som en hund)

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Ååh!! <3 Syns jeg ser. Så fint profilbilde du har byttet til :D

Ååh!! <3 Syns jeg ser. Så fint profilbilde du har byttet til :D
Hehe, takk. Ble tatt i sommer. Hang opp ned som du ser :D Når du quoter meg kommer det gamle bidet opp... Så rart..,

♡Jente 05.07.2013♡

Hehe, takk. Ble tatt i sommer. Hang opp ned som du ser :D Når du quoter meg kommer det gamle bidet opp... Så rart..,

♡Jente 05.07.2013♡
Gjør det!? o_O Det er andre også som har kommentert det. Hmm

Så bra:-) huske å ha hørt at eg og hadde pute då eg var lita. Men anar ikkje om det var det samme då. Må eg ta å spør mamma om ein gong:-)

Sent from my Galaxy Nexus using BV Forum mobile app
Min far hadde/har det og jeg hadde ett lite snev av det- har problemer med hoftene nå i voksen alder. Begge barna ble grundig sjekket når de var født. Det er viktig å gi beskjed til legene om du har hatt det, slik at barna blir testet :)

TuMmY LoVe

Så bra:) huske å ha hørt at eg og hadde pute då eg var lita. Men anar ikkje om det var det samme då. Må eg ta å spør mamma om ein gong:)

Dersom du hadde pute (de har brukt det i mange år) er det viktig at du sier i fra om det til JM like etter fødsel.
Da sjekker de babyen for det med en gang.

Veldig lett å behandle babyer for det.
Komplisert å behandle store barn for det dersom det oppdages sent

Dersom du hadde pute (de har brukt det i mange år) er det viktig at du sier i fra om det til JM like etter fødsel.
Da sjekker de babyen for det med en gang.

Veldig lett å behandle babyer for det.
Komplisert å behandle store barn for det dersom det oppdages sent
Ja, eg trur eg sa at eg trudde at eg hadde hatt det. Hehe. Dei tok i alle fall nokre sjekkar:) var litt i ørska kan du seie, mista 3.5 l blod underveis..

Ja, eg trur eg sa at eg trudde at eg hadde hatt det. Hehe. Dei tok i alle fall nokre sjekkar:) var litt i ørska kan du seie, mista 3.5 l blod underveis..

Tror jeg kommer til å si det når jeg kommer på føden bare for at jeg skal være sikker på at de husker det

Back
Topp