Molly
Med lille spira i magen <3
Merkelige greier!Jeg gjør også det. Artig bilde Huleboer![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Merkelige greier!Jeg gjør også det. Artig bilde Huleboer![]()
Ikke nå lengerNå kom jo mitt bilde opp? Men ditt profilbilde. Noen som sa at mitt gamle med Molly musa kom opp når de quota meg
Gjorde det??Tester!
Hihi okei! Så braIkke nå lenger![]()
Hva er HB?Vi har ikke HB i familien som vi vet om så det kom som en stor overraskelse på oss at hun fikk det
Jeg gjør også det. Artig bilde Huleboer![]()
Ikke jeg heller, men ser det jo etterpå når innlegget er sendt.Ser ikke quote bilder siden jeg sitter på PC'n.
Syns egentlig det er litt rart at man får opp bilde av den man quoter på mobileenheter, og ikke på maskiner
Ja, det er jo ikke så lenge siden. Tiden går unna....Jeg mente 1Følte akkurat dere feirte 1års dagen.
Aha! Da skjønner jeg. !Skulle vært HD, ikke HB..
Hofteleddsdysplasi
Sjelden jeg bruker pc så det har jeg ikke lagt merke til, men rart jaSer ikke quote bilder siden jeg sitter på PC'n.
Syns egentlig det er litt rart at man får opp bilde av den man quoter på mobileenheter, og ikke på maskiner
Ja håper det fortsetter sånn frem til desember. Gleder meg sånn til desemberJa, det er jo ikke så lenge siden. Tiden går unna....
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Det har ikke jeg sett....Nå kom jo mitt bilde opp? Men ditt profilbilde. Noen som sa at mitt gamle med Molly musa kom opp når de quota meg
TakkJeg gjør også det. Artig bilde Huleboer![]()
Aha! Da skjønner jeg. !
Jeg fikk lollipop...Nå ble jeg akutt sulten, springe å lage mat
Nå ble jeg akutt sulten, springe å lage mat
Får hente smash jeg daSitter med ostepop, jeg![]()
Det har ikke jeg sett....
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡