Felles skravle 2015

Ikke lenge til helg nå. Er tross alt lille lørdag!

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Vet det.
Noen ganger har jeg bare lyst til å fortelle sjefen det for å få litt forståelse for at jeg ikke er 100% for tiden

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ok, da har jeg vært en liten tur innom generelt.
Jeg skjønner at folk blir sinna når noen får sparken fordi de er gravide, men hva i alke dager er vitsen med å dra frem en 9 år gammel tråd og være så medfølende...

Hvordan bil har dere ? Vi har en golf og jeg vil gjerne ha ny bil, før lille kommer, har noen erfaring med golf og baby ? ;)

Sent from my iPhone using BV Forum
Vi har Nissan Almera. Den er ca. samme størrelse som Golf, men vi har ennå ikke baby, så kan ikke si noe spesielt om den.

Fra mobil.

God morgen! I da brukte jeg bare en halvtime på å komme meg opp av sengen, så det vil si at jeg må raske litt på denne morgenen.

Fra mobil.

Vet det.
Noen ganger har jeg bare lyst til å fortelle sjefen det for å få litt forståelse for at jeg ikke er 100% for tiden

Skjønner du er redd, jeg fortalte sjefen ved positiv test og det var jeg glad for den gangen jeg mistet. Fikk utrolig med støtte.
Edit: fikk støtte hele veien, at jeg først ikke var 100, for deretter å få enda mer støtte da det skjedde....

♡Jente 05.07.2013♡

Ok, da har jeg vært en liten tur innom generelt.
Jeg skjønner at folk blir sinna når noen får sparken fordi de er gravide, men hva i alke dager er vitsen med å dra frem en 9 år gammel tråd og være så medfølende...

Kunne jo hende vedkommende enda ikke har fått ny jobb ;)

TuMmY LoVe

Det trur eg absolutt på:-) men veit Ikkje heilt om eg vil gi slipp på amminga av den grunn:-) orke ikkje tilvenning av flaske. Har ei som ikkje vil ta det:-)

Sent from my Galaxy Nexus using BV Forum mobile app
Det har jeg absolutt forståelse for!

Veldig. Flaske er nok fint det, men et barn som ikke tar flaske, hvorfor stresse med det da? Ingen av mine har tatt flaske. Jeg ammet lenge, og vann fikk de av tutkopp da de skulle ha det. Far ga i alle fall eldste pumpet melk på kopp også da jeg begynte å jobbe etter 8-9 mnd, for flaske nektet han å ta

fra app

Drømmen om to tette var så stor hos meg, så hvis jeg ennå ikke hadde vært gravid når jenta var 11 mnd ville jeg nok gjort alt. Prioriter slik som er best for deg, man har jo lov til å håpe syklusen kommer likevel. Hvor lenge ser du for deg at dere fortsetter?

♡Jente 05.07.2013♡

Folk er forskjellige, gitt.

Tette får jeg jo ikke uansett, ettersom jeg bruker så lang tid, men for meg har det aldri vært aktuelt å ta fra en unge puppen for å lage en til.

Nå får jo jeg mens før jeg slutter da, ca når jeg slutter på natt. Og ammer lenge. Mens etter 18 og 22 mnd, ammet til tett før to år og en måned over to år.

fra app

Sier ikke god morgen enda, skal sove litt til. Måtte bare snike litt :p har de klikka helt på generelt eller? Masse gamle tråder som er dratt frem
Fantastisk....

fra app

God morgen alle sammen:-)

Sent from my Galaxy Nexus using BV Forum mobile app

Back
Topp