Hvordan bil har dere ? Vi har en golf og jeg vil gjerne ha ny bil, før lille kommer, har noen erfaring med golf og baby ? 
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har Novaluzid <3Hos meg hjelper det å spise noe og å drikke melk, men det å legge seg ned funker nok dårlig
Fra mobil.
Vi har en Toyota Avensis. Snill og god bil med noen år på baken.Hvordan bil har dere ? Vi har en golf og jeg vil gjerne ha ny bil, før lille kommer, har noen erfaring med golf og baby ?
God morgen damer![]()
Ikke så veldig godt nei.Goood morgenHar du sovet godt?
Skrevet i avslappet stilling
Ikke så veldig godt nei.
Du da?
Godt det bedret seg litt etter medisinerIkke jeg heller. Kjennes ut som jeg har sovet lett for å høre etter hosting og grining. Har vært litt, men det bedra seg etter en runde til med medisiner
Akkurat hatt en prat med poden på badet, han er enten sint eller lei seg på morningen for tiden å sier han ikke vil på skolen. Fikk endelig høre hvorfor han ikke vil, håper det går seg til etterhvert ellers må vi nok ta en prat med lærer.
Godt det bedret seg litt etter medisiner![]()
De er en krevende klasse de her å det er mye styr, er tydeligvis det nå igjen..Får håpe det da! Her vil han på skolen, men han kommer hjem og forteller om en gutt som ikke er så grei. Så jeg skal ta en prat med mammaen. Har hatt den praten før..
De er en krevende klasse de her å det er mye styr, er tydeligvis det nå igjen..
Lykke til med praten, får håpe de hører.
Har heldigvis blitt mye bedre. Spesiell foreldregruppe å jeg tror det har mye med det å gjøre ogsåKrysser fingrene for at de får orden i klassen igjen da!
TrådsankereSier ikke god morgen enda, skal sove litt til. Måtte bare snike litthar de klikka helt på generelt eller? Masse gamle tråder som er dratt frem
Ser sånn ut, irriterendeSier ikke god morgen enda, skal sove litt til. Måtte bare snike litthar de klikka helt på generelt eller? Masse gamle tråder som er dratt frem