Felles skravle 2015

Hvordan bil har dere ? Vi har en golf og jeg vil gjerne ha ny bil, før lille kommer, har noen erfaring med golf og baby ? ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Hos meg hjelper det å spise noe og å drikke melk, men det å legge seg ned funker nok dårlig :(

Fra mobil.
Har Novaluzid <3

God morgen, sa hun som ikke har sovet i natt. Mannen snorket og mageboeren har ommøblert og hatt stor fest. :p

Hvordan bil har dere ? Vi har en golf og jeg vil gjerne ha ny bil, før lille kommer, har noen erfaring med golf og baby ? ;)

Sent from my iPhone using BV Forum
Vi har en Toyota Avensis. Snill og god bil med noen år på baken. :)

Takk for alle god bedringsønskene til guttungen i natt :) Han er bedre i dag,men som han sier: "Jeg kjenner det ligger der.."

Skrevet i avslappet stilling

Akkurat hatt en prat med poden på badet, han er enten sint eller lei seg på morningen for tiden å sier han ikke vil på skolen. Fikk endelig høre hvorfor han ikke vil, håper det går seg til etterhvert ellers må vi nok ta en prat med lærer.

Akkurat hatt en prat med poden på badet, han er enten sint eller lei seg på morningen for tiden å sier han ikke vil på skolen. Fikk endelig høre hvorfor han ikke vil, håper det går seg til etterhvert ellers må vi nok ta en prat med lærer.

Får håpe det da! Her vil han på skolen, men han kommer hjem og forteller om en gutt som ikke er så grei. Så jeg skal ta en prat med mammaen. Har hatt den praten før.. :p

Får håpe det da! Her vil han på skolen, men han kommer hjem og forteller om en gutt som ikke er så grei. Så jeg skal ta en prat med mammaen. Har hatt den praten før.. :p

De er en krevende klasse de her å det er mye styr, er tydeligvis det nå igjen..

Lykke til med praten, får håpe de hører.

Sier ikke god morgen enda, skal sove litt til. Måtte bare snike litt :p har de klikka helt på generelt eller? Masse gamle tråder som er dratt frem

God morgen.
Ligger her med bøtta og en urolig mageboer. Lite og ingen søvn i natt og jeg blir så kvalm når jeg ikke sover nok. :(

Back
Topp