Felles skravle 2015

Folk er forskjellige, gitt.

Tette får jeg jo ikke uansett, ettersom jeg bruker så lang tid, men for meg har det aldri vært aktuelt å ta fra en unge puppen for å lage en til.

Nå får jo jeg mens før jeg slutter da, ca når jeg slutter på natt. Og ammer lenge. Mens etter 18 og 22 mnd, ammet til tett før to år og en måned over to år.

fra app
Jeg fikk mensen tilbake 6 uker etter fødsel, kunne godt fått den senere...

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

La oss håpe hun både har født og har fått ny jobb.
Ja, ikke sant. Vi snakker 2005! Det er utrolig lenge siden. Det skulle nesten ikke vært lov!

♡Jente 05.07.2013♡

Folk er forskjellige, gitt.

Tette får jeg jo ikke uansett, ettersom jeg bruker så lang tid, men for meg har det aldri vært aktuelt å ta fra en unge puppen for å lage en til.

Nå får jo jeg mens før jeg slutter da, ca når jeg slutter på natt. Og ammer lenge. Mens etter 18 og 22 mnd, ammet til tett før to år og en måned over to år.

fra app
Eg stressar ikkje så gale med den syklusen egentlig. Eg har trua på at det er fullt mulig å bli gravid sjølv om den ikkje er heilt stabil. Berre ein prøvar ofte nok :p

Sent from my Galaxy Nexus using BV Forum mobile app

Jeg har foreløbig ikk ekommentert, men ser mange irriterer seg.
Jeg bare spurte hvorfor de i himmelens navn hadde dratt opp en så gammel tråd og at det var idiotisk!

♡Jente 05.07.2013♡

Skjønner du er redd, jeg fortalte sjefen ved positiv test og det var jeg glad for den gangen jeg mistet. Fikk utrolig med støtte.
Edit: fikk støtte hele veien, at jeg først ikke var 100, for deretter å få enda mer støtte da det skjedde....

♡Jente 05.07.2013♡
Jeg ønsker å vente siden det er lokalelønnsforhandlinger nå

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Får skravle lit ti kveld da;)
Hulerboermannen pleier å sitte ganske mye med telefonen sin, men i går kommenterte han at jeg ikke svarte på ting han spurte meg om fordi jeg var helt oppslukt. Hadde jo vært greit å være litt sosial med han også :D

♡Jente 05.07.2013♡

Hulerboermannen pleier å sitte ganske mye med telefonen sin, men i går kommenterte han at jeg ikke svarte på ting han spurte meg om fordi jeg var helt oppslukt. Hadde jo vært greit å være litt sosial med han også :D

♡Jente 05.07.2013♡
He he , ja jeg ser den. Her jobber mannen masse på kveldstid , så sosial med han fårjeg være en annen gang.

Reine trådstarter-maraton på Generelt no

Sent from my Galaxy Nexus using BV Forum mobile app

Back
Topp