La oss håpe hun både har født og har fått ny jobb.Kunne jo hende vedkommende enda ikke har fått ny jobb
TuMmY LoVe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
La oss håpe hun både har født og har fått ny jobb.Kunne jo hende vedkommende enda ikke har fått ny jobb
TuMmY LoVe
Jeg fikk mensen tilbake 6 uker etter fødsel, kunne godt fått den senere...Folk er forskjellige, gitt.
Tette får jeg jo ikke uansett, ettersom jeg bruker så lang tid, men for meg har det aldri vært aktuelt å ta fra en unge puppen for å lage en til.
Nå får jo jeg mens før jeg slutter da, ca når jeg slutter på natt. Og ammer lenge. Mens etter 18 og 22 mnd, ammet til tett før to år og en måned over to år.
fra app
Jeg kommenterte den ene. Ble så satt ut.Ikke bare litt innlegg hun har dratt opp
Takk, det kommer segGodt jobba!
Ja, ikke sant. Vi snakker 2005! Det er utrolig lenge siden. Det skulle nesten ikke vært lov!La oss håpe hun både har født og har fått ny jobb.
Samme som her det, kunne godt ventet litt jeg også.Jeg fikk mensen tilbake 6 uker etter fødsel, kunne godt fått den senere...
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Det er utrolig irriterende faktisk!Ja, ikke sant. Vi snakker 2005! Det er utrolig lenge siden. Det skulle nesten ikke vært lov!
♡Jente 05.07.2013♡
Jeg har foreløbig ikk ekommentert, men ser mange irriterer seg.Jeg kommenterte den ene. Ble så satt ut.
♡Jente 05.07.2013♡
Eg stressar ikkje så gale med den syklusen egentlig. Eg har trua på at det er fullt mulig å bli gravid sjølv om den ikkje er heilt stabil. Berre ein prøvar ofte nokFolk er forskjellige, gitt.
Tette får jeg jo ikke uansett, ettersom jeg bruker så lang tid, men for meg har det aldri vært aktuelt å ta fra en unge puppen for å lage en til.
Nå får jo jeg mens før jeg slutter da, ca når jeg slutter på natt. Og ammer lenge. Mens etter 18 og 22 mnd, ammet til tett før to år og en måned over to år.
fra app
Hm, spent på om det går. I dag er jeg hjemme med vesla og babysvømming i ettermiddag... Må gjøre litt ting når hun skal sove.Litt over 200
TuMmY LoVe
Jeg bare spurte hvorfor de i himmelens navn hadde dratt opp en så gammel tråd og at det var idiotisk!Jeg har foreløbig ikk ekommentert, men ser mange irriterer seg.
Så det nå, tipper du ikke får noe svar.Jeg bare spurte hvorfor de i himmelens navn hadde dratt opp en så gammel tråd og at det var idiotisk!
♡Jente 05.07.2013♡
Hun skrev hun hadde fått detKunne jo hende vedkommende enda ikke har fått ny jobb
TuMmY LoVe
Får skravle lit ti kveld daHm, spent på om det går. I dag er jeg hjemme med vesla og babysvømming i ettermiddag... Må gjøre litt ting når hun skal sove.
♡Jente 05.07.2013♡
Jeg ønsker å vente siden det er lokalelønnsforhandlinger nåSkjønner du er redd, jeg fortalte sjefen ved positiv test og det var jeg glad for den gangen jeg mistet. Fikk utrolig med støtte.
Edit: fikk støtte hele veien, at jeg først ikke var 100, for deretter å få enda mer støtte da det skjedde....
♡Jente 05.07.2013♡
Hulerboermannen pleier å sitte ganske mye med telefonen sin, men i går kommenterte han at jeg ikke svarte på ting han spurte meg om fordi jeg var helt oppslukt. Hadde jo vært greit å være litt sosial med han ogsåFår skravle lit ti kveld da![]()
Ser den! Virkelig!Jeg ønsker å vente siden det er lokalelønnsforhandlinger nå
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
He he , ja jeg ser den. Her jobber mannen masse på kveldstid , så sosial med han fårjeg være en annen gang.Hulerboermannen pleier å sitte ganske mye med telefonen sin, men i går kommenterte han at jeg ikke svarte på ting han spurte meg om fordi jeg var helt oppslukt. Hadde jo vært greit å være litt sosial med han også
♡Jente 05.07.2013♡
Det skjønner jeg godt du vil daJeg ønsker å vente siden det er lokalelønnsforhandlinger nå
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app