Forskjell, jaJeg fikk mensen tilbake 6 uker etter fødsel, kunne godt fått den senere...
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
fra app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Forskjell, jaJeg fikk mensen tilbake 6 uker etter fødsel, kunne godt fått den senere...
♡Jente 05.07.2013♡
Ja det er riktig.Joda, ikke sånn jeg mente det, men de trenger ikke starte ørten tråder, det holder jo med å skrive i samme tråd. Det blir jo litt spamming synes jeg.
♡Jente 05.07.2013♡
Heiheihei! Har du spist frokost?Morn,morn
♡ Februar 2015 ♡
Neei.. Jeg er så kvalm, orker ikke tankenHeiheihei! Har du spist frokost?
♡Jente 05.07.2013♡
Ja, og jeg har lyst på mer. Funker det ikke med litt mat og melk?Neei.. Jeg er så kvalm, orker ikke tankenHar du?
♡ Februar 2015 ♡
Litt forskjellig, men hvertfall 2 ganger i døgnet. Noen ganger har jeg sett mange ganger.Hvor ofte oppdateres topp100-lista?![]()
Hva spiste du da?Ja, og jeg har lyst på mer. Funker det ikke med litt mat og melk?
♡Jente 05.07.2013♡
Jeg spiste 2 brødskiver med leverpostei og sylteagurk. Det har jeg ikke spist på en evighet. Er det langt til butikken?Hva spiste du da?Jeg skal ta et eple i første omgang, det synes jeg hjelper litt
Og melk som du sier, men det er tomt
♡ Februar 2015 ♡
Litt forskjellig, men hvertfall 2 ganger i døgnet. Noen ganger har jeg sett mange ganger.
♡Jente 05.07.2013♡
Den ble oppdatert sist 08.42, så det er jo bare å følge med... Kanskje de gjør det rundt lunsj tider igjen. Lov å håpeOkDet er litt gøy å se hvordan lista forandrer seg i løpet av dagen
![]()
Jeg har som sagt spist frokost. Så fort jeg var ferdig med den begynte jeg å tenke på lunsj. Den blir nok tidligere enn normalt. Ble ikke mett.Her snakker der om frokost og så venter jeg på at det snart skal bli lunsj tid
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Syns den tidlig på morgenen oppdateringen er mest spennende siden den sier noe om hvor flink jeg var dagen førOkDet er litt gøy å se hvordan lista forandrer seg i løpet av dagen
![]()
Den ble oppdatert sist 08.42, så det er jo bare å følge med... Kanskje de gjør det rundt lunsj tider igjen. Lov å håpe![]()
♡Jente 05.07.2013♡
Er fryktelig sulten selv.Jeg har som sagt spist frokost. Så fort jeg var ferdig med den begynte jeg å tenke på lunsj. Den blir nok tidligere enn normalt. Ble ikke mett.
♡Jente 05.07.2013♡
Sant. Den som var før den Kl 8 fortalte at jrg kom i mål i går. Nydelig!!Syns den tidlig på morgenen oppdateringen er mest spennende siden den sier noe om hvor flink jeg var dagen før
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app