Felles skravle 2015

God morgen damer. I dag er hjemme fra jobb. Blitt super forkjølet. Rinner av nesa, hodepine og klar selv om jeg har sovet 12 t i natt :/

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

God morgen damer. I dag er hjemme fra jobb. Blitt super forkjølet. Rinner av nesa, hodepine og klar selv om jeg har sovet 12 t i natt :/

Huff! Masse god bedring! Ugg....

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

Er visst mange som tror det. Derfor tror jeg jente!

♡Jente 05.07.2013♡
Jeg og! Får se om vi to har rett mot alle andre ;)

♡ Februar 2015 ♡

Huff! Masse god bedring! Ugg....

♡Jente 05.07.2013♡
Takk. Håper formen er bedre i morgen. Begynte på mandag å blitt bare værre og værre. Men da har jeg jo muligheten å skravle meg opp litt.. hva er dagsmålet i dag? Har litt å ta igjen siden jeg har vært sløv på skravlefronten i d siste :)

Samme her, hjemme med rennende nese, øreverk, hodepine, feber og sår/hoven hals.

God bedring!:)

♡Overgangen feb/mars♡

Jeg spiste 2 brødskiver med leverpostei og sylteagurk. Det har jeg ikke spist på en evighet. Er det langt til butikken?

♡Jente 05.07.2013♡
Nam, det er så godt :) Jeg har en avtale med en venninne og ble heldigvis kjørt dit, hun skulle ordne noe fristende mat til oss :)

♡ Februar 2015 ♡

Jeg er ikke så god på den gjettingen :p trudde jeg hadde jente, Molly gutt, feil feil :p
Men det samme trodde jo jeg også, haha :p

♡ Februar 2015 ♡

Samme her, hjemme med rennende nese, øreverk, hodepine, feber og sår/hoven hals.

God bedring!:)

♡Overgangen feb/mars♡
Kjenner tempen har økt i kroppen, men tror det har en kombinasjon av el og at jeg er syk.

Back
Topp