Savner kantine på jobbEr fryktelig sulten selv.
Håper de har noe godt i kantina i dag
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Savner kantine på jobbEr fryktelig sulten selv.
Det blir så spennende det!Hehehe... JaOg så er det vel ikke lenge til Lanterne kommer og oppdaterer med oul-resultater
Skrevet i avslappet stilling
Har lyst på kantinematen. Nam! Du må fortelle hva du får i dag.Er fryktelig sulten selv.
Syns den tidlig på morgenen oppdateringen er mest spennende siden den sier noe om hvor flink jeg var dagen før
Hva spiser du?God morgen! Nå spiser jeg frokost og drikker iskaffe<3
Kommer med lista snart![]()
Det blir så spennende det!
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Toast ^^ hadde ikke lyst på noe annet idagHva spiser du?
♡Jente 05.07.2013♡
Huff! Masse god bedring! Ugg....God morgen damer. I dag er hjemme fra jobb. Blitt super forkjølet. Rinner av nesa, hodepine og klar selv om jeg har sovet 12 t i natt :/
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Det hørtes godt ut. Det vil jeg ha til lunsj. Hva har du på den?Toast ^^ hadde ikke lyst på noe annet idag
Er visst mange som tror det. Derfor tror jeg jente!Jaaaa!! Jeg tror det er en gutt
Skrevet i avslappet stilling
Siden mannen spiste opp skinka, så ble det smør, aioli og hvitostDet hørtes godt ut. Det vil jeg ha til lunsj. Hva har du på den?
♡Jente 05.07.2013♡
Jeg og! Får se om vi to har rett mot alle andreEr visst mange som tror det. Derfor tror jeg jente!
♡Jente 05.07.2013♡
Takk. Håper formen er bedre i morgen. Begynte på mandag å blitt bare værre og værre. Men da har jeg jo muligheten å skravle meg opp litt.. hva er dagsmålet i dag? Har litt å ta igjen siden jeg har vært sløv på skravlefronten i d sisteHuff! Masse god bedring! Ugg....
♡Jente 05.07.2013♡
Samme her, hjemme med rennende nese, øreverk, hodepine, feber og sår/hoven hals.God morgen damer. I dag er hjemme fra jobb. Blitt super forkjølet. Rinner av nesa, hodepine og klar selv om jeg har sovet 12 t i natt :/
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Er visst mange som tror det. Derfor tror jeg jente!
♡Jente 05.07.2013♡
Jeg er ikke så god på den gjettingenJeg og! Får se om vi to har rett mot alle andre
♡ Februar 2015 ♡
Nam, det er så godtJeg spiste 2 brødskiver med leverpostei og sylteagurk. Det har jeg ikke spist på en evighet. Er det langt til butikken?
♡Jente 05.07.2013♡
Men det samme trodde jo jeg også, hahaJeg er ikke så god på den gjettingentrudde jeg hadde jente, Molly gutt, feil feil
![]()
Kjenner tempen har økt i kroppen, men tror det har en kombinasjon av el og at jeg er syk.Samme her, hjemme med rennende nese, øreverk, hodepine, feber og sår/hoven hals.
God bedring!
♡Overgangen feb/mars♡