God natt! Vi andre skal også legge oss nåNei.. NÅ dere logger jeg av.. (må bare sjekke terminforumet først. haha)
Natta <3
Fra mobil.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God natt! Vi andre skal også legge oss nåNei.. NÅ dere logger jeg av.. (må bare sjekke terminforumet først. haha)
Natta <3
Melk ja!Hos meg hjelper det å spise noe og å drikke melk, men det å legge seg ned funker nok dårlig
Fra mobil.
Kan jo hende timeplanen er full jaJaKunne kanskje ordnet en konsert og.. Må nesten se Ann timeplanen!
♡ Februar 2015 ♡
Såklart! Egen loungeKan jo hende timeplanen er full jajeg kommer på konsert om jeg får VIP billett!
Drømmen om to tette var så stor hos meg, så hvis jeg ennå ikke hadde vært gravid når jenta var 11 mnd ville jeg nok gjort alt. Prioriter slik som er best for deg, man har jo lov til å håpe syklusen kommer likevel. Hvor lenge ser du for deg at dere fortsetter?Det trur eg absolutt påmen veit Ikkje heilt om eg vil gi slipp på amminga av den grunn
orke ikkje tilvenning av flaske. Har ei som ikkje vil ta det
Sent from my Galaxy Nexus using BV Forum mobile app
Såpass! Da er det nok vanskelig og kjenner etter. Plutselig kjenner du noe annderledes vettuJeg prøver febrilsk å kjenne etter om den lille sparker, men det er så vanskelig for pulsen dundrer i hele kroppen. Til og med magen rister av den!
Fra mobil.
Kjenner av og til noe jeg tror kan være spark, men det blir bare med det ene. Får smøre meg med tålmodighet.Såpass! Da er det nok vanskelig og kjenner etter. Plutselig kjenner du noe annderledes vettu
♡ Februar 2015 ♡
Natti natt!Nå har jeg lagt meg og dette blir siste innlegg for i dag. Natta fine damer!![]()
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Kan jo hende? Jeg kjenner det ikke myye, og det er helt vanlig så tidligKjenner av og til noe jeg tror kan være spark, men det blir bare med det ene. Får smøre meg med tålmodighet.
Fra mobil.
God natt!Nå har jeg lagt meg og dette blir siste innlegg for i dag. Natta fine damer!![]()
♡Jente 05.07.2013♡
Kjenner til det derJeg prøver febrilsk å kjenne etter om den lille sparker, men det er så vanskelig for pulsen dundrer i hele kroppen. Til og med magen rister av den!
Fra mobil.
Liker det jeg leserSåklart! Egen lounge
♡ Februar 2015 ♡
NattaNå har mannen også kommet til sengs, så da sier jeg takk for meg
Fra mobil.
God natt frøkenNå har jeg lagt meg og dette blir siste innlegg for i dag. Natta fine damer!![]()
♡Jente 05.07.2013♡
Er helt sikkert spark du kjennerKjenner av og til noe jeg tror kan være spark, men det blir bare med det ene. Får smøre meg med tålmodighet.
Fra mobil.
God nattNå har mannen også kommet til sengs, så da sier jeg takk for meg
Fra mobil.
Har litt lyst å amme ved barnehagestart, dei seier jo at det skal hjelpe mtp antistoff mot alle sjukdommar og ulumskheiter som fort dukkar opp første tida i barnehagen. Og ho skal begynne i januar. Så nokre mnd til i alle fallDrømmen om to tette var så stor hos meg, så hvis jeg ennå ikke hadde vært gravid når jenta var 11 mnd ville jeg nok gjort alt. Prioriter slik som er best for deg, man har jo lov til å håpe syklusen kommer likevel. Hvor lenge ser du for deg at dere fortsetter?
♡Jente 05.07.2013♡
I starten hos meg, så hadde eg små "bobler", ca på akkurat samme tid kvar dag. Rett etter lunsj når me var ute på leikeplassen i barnehagen. Veldig koselig med dei første bevegelsaneKjenner av og til noe jeg tror kan være spark, men det blir bare med det ene. Får smøre meg med tålmodighet.
Fra mobil.