Felles skravle 2015

Ja :D Kunne kanskje ordnet en konsert og.. Må nesten se Ann timeplanen!

♡ Februar 2015 ♡
Kan jo hende timeplanen er full ja ;) jeg kommer på konsert om jeg får VIP billett!

Jeg prøver febrilsk å kjenne etter om den lille sparker, men det er så vanskelig for pulsen dundrer i hele kroppen. Til og med magen rister av den!

Fra mobil.

Det trur eg absolutt på:-) men veit Ikkje heilt om eg vil gi slipp på amminga av den grunn:-) orke ikkje tilvenning av flaske. Har ei som ikkje vil ta det:-)

Sent from my Galaxy Nexus using BV Forum mobile app
Drømmen om to tette var så stor hos meg, så hvis jeg ennå ikke hadde vært gravid når jenta var 11 mnd ville jeg nok gjort alt. Prioriter slik som er best for deg, man har jo lov til å håpe syklusen kommer likevel. Hvor lenge ser du for deg at dere fortsetter?

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

Jeg prøver febrilsk å kjenne etter om den lille sparker, men det er så vanskelig for pulsen dundrer i hele kroppen. Til og med magen rister av den!

Fra mobil.
Såpass! Da er det nok vanskelig og kjenner etter. Plutselig kjenner du noe annderledes vettu :D

♡ Februar 2015 ♡

Nå har jeg lagt meg og dette blir siste innlegg for i dag. Natta fine damer! :D

♡Jente 05.07.2013♡

Såpass! Da er det nok vanskelig og kjenner etter. Plutselig kjenner du noe annderledes vettu :D

♡ Februar 2015 ♡
Kjenner av og til noe jeg tror kan være spark, men det blir bare med det ene. Får smøre meg med tålmodighet.

Fra mobil.

♡Jente 05.07.2013♡
Natti natt! :)

♡ Februar 2015 ♡

Kjenner av og til noe jeg tror kan være spark, men det blir bare med det ene. Får smøre meg med tålmodighet.

Fra mobil.
Kan jo hende? Jeg kjenner det ikke myye, og det er helt vanlig så tidlig :)

♡ Februar 2015 ♡

♡Jente 05.07.2013♡
God natt!

Fra mobil.

Nå har mannen også kommet til sengs, så da sier jeg takk for meg:)

Fra mobil.

Fra mobil.
Kjenner til det der :p ligger å holder pusten for å kunne kjenne ekstra godt etter

Drømmen om to tette var så stor hos meg, så hvis jeg ennå ikke hadde vært gravid når jenta var 11 mnd ville jeg nok gjort alt. Prioriter slik som er best for deg, man har jo lov til å håpe syklusen kommer likevel. Hvor lenge ser du for deg at dere fortsetter?

♡Jente 05.07.2013♡
Har litt lyst å amme ved barnehagestart, dei seier jo at det skal hjelpe mtp antistoff mot alle sjukdommar og ulumskheiter som fort dukkar opp første tida i barnehagen. Og ho skal begynne i januar. Så nokre mnd til i alle fall:-)

Fra mobil.
I starten hos meg, så hadde eg små "bobler", ca på akkurat samme tid kvar dag. Rett etter lunsj når me var ute på leikeplassen i barnehagen. Veldig koselig med dei første bevegelsane:-)

Back
Topp