Felles skravle 2015

Sov godt dere også.

Natta

Logger av her også, må finne et gjemmested til podens julegave som kom i dag.

Takk for en hyggelig kveld
Lykke til med gjemmingen og takk for i kveld! Ha en god natt :)

Hvem er det som er igjen nå?

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

Du får sette på plaster og si at det er tomt... Da er du nok en av dem som ikke får mensen når du ammer...

♡Jente 05.07.2013♡
Hehe, kanskje det er tingen ja... Nei, det er jo mykje kos i amminga syns eg:-) kosestund før legging, og tidlig på morgonen i senga, og så sove me saman eit par timar etterpå:-)

Sent from my Galaxy Nexus using BV Forum mobile app

Hehe, kanskje det er tingen ja... Nei, det er jo mykje kos i amminga syns eg:-) kosestund før legging, og tidlig på morgonen i senga, og så sove me saman eit par timar etterpå:-)

Kan kose med en liten flaske også..

♡Jente 05.07.2013♡

Men nå logger jeg av. Noe sier meg at det blir en lang natt... Guttungen våkna og er skikkelig forkjøla. Trøtt, hissig og syk. Fiiin kombo.. Natta damer :)

Skrevet i avslappet stilling

Mange som dro nå :)

♡ Februar 2015 ♡

Hun ville ikke ha etter 4 mnd, så hadde ikke så mye annet valg....

♡Jente 05.07.2013♡
Man kan like koselige stunder med flaske og <3 Er jo ikke alle som har den muligheten til og amme i det hele tatt, de har nok like koselige stunder de og :D

♡ Februar 2015 ♡

Jeg har reist meg. Kommet meg på badet. Skriver mens jeg sitter på do! (Lanterne :p )

♡Jente 05.07.2013♡

Man kan like koselige stunder med flaske og <3 Er jo ikke alle som har den muligheten til og amme i det hele tatt, de har nok like koselige stunder de og :D

♡ Februar 2015 ♡
Absolutt!!

♡Jente 05.07.2013♡

♡ Februar 2015 ♡
Det trur eg absolutt på:-) men veit Ikkje heilt om eg vil gi slipp på amminga av den grunn:-) orke ikkje tilvenning av flaske. Har ei som ikkje vil ta det:-)

Back
Topp