Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til med gjemmingen og takk for i kveld! Ha en god nattLogger av her også, må finne et gjemmested til podens julegave som kom i dag.
Takk for en hyggelig kveld
NattaSå spennende med julegave. God natt.
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Hehe, kanskje det er tingen ja... Nei, det er jo mykje kos i amminga syns egDu får sette på plaster og si at det er tomt... Da er du nok en av dem som ikke får mensen når du ammer...
♡Jente 05.07.2013♡
Takk, skal nok finne en plass!Lykke til med gjemmingen og takk for i kveld! Ha en god natt![]()
Kan kose med en liten flaske også..Hehe, kanskje det er tingen ja... Nei, det er jo mykje kos i amminga syns egkosestund før legging, og tidlig på morgonen i senga, og så sove me saman eit par timar etterpå
Sent from my Galaxy Nexus using BV Forum mobile app
Joda. Slutta du tidlig å amme?Kan kose med en liten flaske også..
♡Jente 05.07.2013♡
I lige måte, God natt!Logger av her også, må finne et gjemmested til podens julegave som kom i dag.
Takk for en hyggelig kveld
God bedring til gutten din! NattaMen nå logger jeg av. Noe sier meg at det blir en lang natt... Guttungen våkna og er skikkelig forkjøla. Trøtt, hissig og syk. Fiiin kombo.. Natta damer
Skrevet i avslappet stilling
Er her sånn delvis, snoker litt andre steder på forumetHvem er det som er igjen nå?
♡Jente 05.07.2013♡
Hun ville ikke ha etter 4 mnd, så hadde ikke så mye annet valg....Joda. Slutta du tidlig å amme?
Sent from my Galaxy Nexus using BV Forum mobile app
God bedring og håper dere får sove.Men nå logger jeg av. Noe sier meg at det blir en lang natt... Guttungen våkna og er skikkelig forkjøla. Trøtt, hissig og syk. Fiiin kombo.. Natta damer
Skrevet i avslappet stilling
Samme her, men jeg logger av veldig snart.Er her sånn delvis, snoker litt andre steder på forumet
Man kan like koselige stunder med flaske og <3 Er jo ikke alle som har den muligheten til og amme i det hele tatt, de har nok like koselige stunder de ogHun ville ikke ha etter 4 mnd, så hadde ikke så mye annet valg....
♡Jente 05.07.2013♡
Absolutt!!Man kan like koselige stunder med flaske og <3 Er jo ikke alle som har den muligheten til og amme i det hele tatt, de har nok like koselige stunder de og![]()
♡ Februar 2015 ♡
Det trur eg absolutt påMan kan like koselige stunder med flaske og <3 Er jo ikke alle som har den muligheten til og amme i det hele tatt, de har nok like koselige stunder de og![]()
♡ Februar 2015 ♡