Felles skravle 2015

Oj nå lagger forumet her hos meg. Andre som opplever tull?
Mistenker at nettet mitt er litt ustabilt.

Det er en ting som er litt dumt med denne skravletråden.....:confused:

Det er så forbaska vanskelig å få lagt seg!!!:angry1:laughing002:laughing002
Skriver under på den ... Og eg fant skravletråden først i dag. Tok Ikkje lang tid å bli hekta nei...

Sent from my Galaxy Nexus using BV Forum mobile app

Du er god, du! Ikke så lenge til din tur heller :) Er virkelig spent på testen din til helgen :)

You and me both! :) Det er jo bare noen dager igjen. Føles lenge ut,men dagene går jo. Er jo onsdag i morra,og plutselig er det lørdag :) :) :) Regner med at hcg'en er høy nok dagen før ikm :)

Det ble plutselig vanskelig å følge med på samtalen(e) her. Ting stokker seg osv.
Ser at jeg er ikke den eneste som brått ble forvirret så kanskje det ikke er bare meg.

Krysser fingrene for deg. Hvor er du i syklusen?

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Takk for det:-) syklusen har ikkje komt seg i orden etter fødsel, så den kan nesten vere kvar som helst. Litt ekstra spenning då. Hehe...

Sent from my Galaxy Nexus using BV Forum mobile app

Det blir sikkert like hyggelig :D Har dere noen konkrete planer? Cafe? hjemmedag? :)

Jeg kjenner at jeg savner noen å ha feks strikkekveld med. :p
Hører titt og ofte om andre som har venninnekvelder med vin, mat, strikking osv. Det høres så koselig ut :)
Jeg ville egentlig møtes på cafe Pga det er fryktelig langt for meg til hun men det ville hun ikke så da blir det lang busstur ;) men det blir nok hyggelig i morgen :) ble bare irritert nå :p Vi har ikke så mange sånne kvelder! Men vi hadde mye par middager i helgene med vin og god mat :) Det har ikke blitt noen enda!

♡ Februar 2015 ♡

Det er en ting som er litt dumt med denne skravletråden.....:confused:

Det er så forbaska vanskelig å få lagt seg!!!:angry1:laughing002:laughing002
Du må laste ned app'en :) Da kan du skravle videre mens du er på do, når du pusser tenner og rett før du setter på vekkerklokken :D Jeg prøver å få smurt meg en skive, men det skjer så mye her at jeg ikke får reist meg fra sofaen!

Enig, jeg bør komme meg i seng snart...
Oj klokka den gikk fort.

Jeg tror jeg skal logge av snart jeg også.

Så mens dere alle er her. Tusen takk for veldig hyggelig skravling i dag og i kveld.
Jeg håper vi kan gjenta det snart (uten for mye drama haha)
Jeg ønsker dere alle en riktig god natt så ses vi plutselig

(men jeg går ikke riiktig enda) :)

Back
Topp