TakkGodt jobba!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkGodt jobba!
Krysser fingrene for deg. Hvor er du i syklusen?Nei eg er ikkje det. Men håpar å bli det snart
Sent from my Galaxy Nexus using BV Forum mobile app
Hva? Skjønner ikke hva du pratet omDet er en ting som er litt dumt med denne skravletråden.....
Det er så forbaska vanskelig å få lagt seg!!!![]()
Skriver under på den ... Og eg fant skravletråden først i dag. Tok Ikkje lang tid å bli hekta nei...Det er en ting som er litt dumt med denne skravletråden.....
Jeg er såååå enig. Har ikke kommet meg på badet enda!Det er en ting som er litt dumt med denne skravletråden.....
Bra jobba!Jeg er imponert over meg selvFra å ikke være på listen ved forrige oppdatering til nå å ligge på 33.plass syntes jeg ikke er så verst
![]()
Jeg er på app så merker ikke noeOj nå lagger forumet her hos meg. Andre som opplever tull?
Mistenker at nettet mitt er litt ustabilt.
Du er god, du! Ikke så lenge til din tur hellerEr virkelig spent på testen din til helgen
![]()
Ikke du heller?TakkJeg som ikke skulle skravle i kveld...
Ble plutselig bitt av konkurranseåndenDet er knallbra!
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Enig, jeg bør komme meg i seng snart...Det er en ting som er litt dumt med denne skravletråden.....
Jeg er på app...Oj nå lagger forumet her hos meg. Andre som opplever tull?
Går tregt her nåOj nå lagger forumet her hos meg. Andre som opplever tull?
Takk for detKrysser fingrene for deg. Hvor er du i syklusen?
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Ja, det er rart med detBle plutselig bitt av konkurranseånden![]()
Jeg ville egentlig møtes på cafe Pga det er fryktelig langt for meg til hun men det ville hun ikke så da blir det lang bussturDet blir sikkert like hyggeligHar dere noen konkrete planer? Cafe? hjemmedag?
Jeg kjenner at jeg savner noen å ha feks strikkekveld med.
Hører titt og ofte om andre som har venninnekvelder med vin, mat, strikking osv. Det høres så koselig ut![]()
Du må laste ned app'enDet er en ting som er litt dumt med denne skravletråden.....
Oj klokka den gikk fort.Enig, jeg bør komme meg i seng snart...