Liker dette!Will fix!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Liker dette!Will fix!
Lol! Jeg har i allefall tenkt å la barnet mitt gå for lut og kaldt vann når den kommer, bare sånn at jeg kan skravle meg til nok innlegg hver mndVi skravlere er visstnok dårlige mødre, ifølge eksperter på generelt!
Sorry men klarte ikke la være å svare!
TuMmY LoVe
Hvem hvor?Hu så ikke hva jeg skrev
♡ Februar 2015 ♡
Nei det er ikke greit, men sånt kan man ikke ta seg nær av. De er jo bare sjalu for at vi kan skravle bedre enn deJeg er jo ikke av de, men jeg synes ikke det er greit å slenge ut sånt i grunn
Ja, såklart!! Noen folk er bare mindre intelligente.Lol! Jeg har i allefall tenkt å la barnet mitt gå for lut og kaldt vann når den kommer, bare sånn at jeg kan skravle meg til nok innlegg hver mnd![]()
Lol! Jeg har i allefall tenkt å la barnet mitt gå for lut og kaldt vann når den kommer, bare sånn at jeg kan skravle meg til nok innlegg hver mnd![]()
Helt klartLol! Jeg har i allefall tenkt å la barnet mitt gå for lut og kaldt vann når den kommer, bare sånn at jeg kan skravle meg til nok innlegg hver mnd![]()
Det er litt kjipt at folk tror vi jukser bare fordi vi har mange innlegg
Det blir mye hets og det synes jeg er unødvendig.
Men det er nok en mulighet å lage rapport over hvor mange ganger en bruker skriver et enkelt ord i en post kjenner jeg forumteknikken rett.Og det er sikkert mulighet å sette på overvåkning av enkeltord.
![]()
Lol! Jeg har i allefall tenkt å la barnet mitt gå for lut og kaldt vann når den kommer, bare sånn at jeg kan skravle meg til nok innlegg hver mnd![]()
Ja kan jo hende vi går glipp av å vinne ei veskeBarna kan vente, innlegg er viktigst
Generelt, tråd som heter konkurranseHvor står det? Det vil jeg lese!
Ja det var det jeg også tenkte ?Lol! Jeg har i allefall tenkt å la barnet mitt gå for lut og kaldt vann når den kommer, bare sånn at jeg kan skravle meg til nok innlegg hver mnd![]()
Jepp, i morgen er det bare å sitte klistret til fellestråden"Heldigvis" er det ikke så mye skravling her på formiddagen, sånn at det er mulig å se innlegget mitt mer enn et par minutter
![]()
Må leses!!Generelt, tråd som heter konkurranse
30
Ja å da har vi jo ikke noe plass til bleier, ekstraklær osv.Ja kan jo hende vi går glipp av å vinne ei veske
Vi overvåker ikke annet enn det vi er rundt og sjekker evt får inn av rapporteringer fra brukere. Er det noen brukere vi får tips om eller vi ser bruker mye enkeltord er vi inne på den enkeltes profil og sjekker litt![]()
Det er flott.
Jeg synes samtlige av moderatorene her er flinke å holde seg upartiske. Kudos for det
Men det jeg mente var jeg tror forumet i seg selv har ganske gode muligheter for å lage rapporter om enkeltordbruk og for å følge med på enkeltbrukere hvis det mistenkes noe (da otest kriminelt)
Det er veldig kjekke funksjoner som ikke har noe med skummel overvåkning å gjøre typ ulovligheter og datadirektiver osv.
Dere er flinke![]()
Ja kan jo hende vi går glipp av å vinne ei veske
Od underholdning, men jeg trenger litt støtteMå leses!!Hihi
Vi skravlere er visstnok dårlige mødre, ifølge eksperter på generelt!
Sorry men klarte ikke la være å svare!
TuMmY LoVe