Felles skravle 2015

Vi skravlere er visstnok dårlige mødre, ifølge eksperter på generelt!
Sorry men klarte ikke la være å svare!

TuMmY LoVe
Lol! Jeg har i allefall tenkt å la barnet mitt gå for lut og kaldt vann når den kommer, bare sånn at jeg kan skravle meg til nok innlegg hver mnd :D

Lol! Jeg har i allefall tenkt å la barnet mitt gå for lut og kaldt vann når den kommer, bare sånn at jeg kan skravle meg til nok innlegg hver mnd :D
Ja, såklart!! Noen folk er bare mindre intelligente.

♡ Februar 2015 ♡

Det er litt kjipt at folk tror vi jukser bare fordi vi har mange innlegg :(
Det blir mye hets og det synes jeg er unødvendig.

Men det er nok en mulighet å lage rapport over hvor mange ganger en bruker skriver et enkelt ord i en post kjenner jeg forumteknikken rett. :D Og det er sikkert mulighet å sette på overvåkning av enkeltord. :p

Vi har våre metoder til å finne slikt ;)
Er det noen brukere vi får tips om eller vi ser bruker mye enkeltord er vi inne på den enkeltes profil og sjekker i tillegg :)

Last edited by a moderator:

Seriøst har noen sagt vi er dårlige mødre?
Jeg er ALDRI på FB nett når ungen min er i nærheten.
Da får hun ALL min tid. Jeg blir så oppgitt.

Ja det var det jeg også tenkte ? :rolleyes:;)

Jepp, i morgen er det bare å sitte klistret til fellestråden :p "Heldigvis" er det ikke så mye skravling her på formiddagen, sånn at det er mulig å se innlegget mitt mer enn et par minutter:)

Må ha tlf i lomma på jobb da :D Og snike meg til å se på tlf bak noen blomster med jevne mellomrom ;)

Vi overvåker ikke annet enn det vi er rundt og sjekker evt får inn av rapporteringer fra brukere. Er det noen brukere vi får tips om eller vi ser bruker mye enkeltord er vi inne på den enkeltes profil og sjekker litt :)

Det er flott.
Jeg synes samtlige av moderatorene her er flinke å holde seg upartiske. Kudos for det :)
Men det jeg mente var jeg tror forumet i seg selv har ganske gode muligheter for å lage rapporter om enkeltordbruk og for å følge med på enkeltbrukere hvis det mistenkes noe (da otest kriminelt)
Det er veldig kjekke funksjoner som ikke har noe med skummel overvåkning å gjøre typ ulovligheter og datadirektiver osv. :)

Dere er flinke :)

Det er flott.
Jeg synes samtlige av moderatorene her er flinke å holde seg upartiske. Kudos for det :)
Men det jeg mente var jeg tror forumet i seg selv har ganske gode muligheter for å lage rapporter om enkeltordbruk og for å følge med på enkeltbrukere hvis det mistenkes noe (da otest kriminelt)
Det er veldig kjekke funksjoner som ikke har noe med skummel overvåkning å gjøre typ ulovligheter og datadirektiver osv. :)

Dere er flinke :)

Så hyggelig å høre :)

Back
Topp