Tihi ^^ Men det er godt da!Det ble horn med ost og skinkeså nå sitter jeg å prøver å få vekk alle frøene i tenna
TuMmY LoVe
-Fra appen-
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tihi ^^ Men det er godt da!Det ble horn med ost og skinkeså nå sitter jeg å prøver å få vekk alle frøene i tenna
TuMmY LoVe
Haha synes jeg ser det. Kjempe lett uten tannpirker eller tanntråd.Det ble horn med ost og skinkeså nå sitter jeg å prøver å få vekk alle frøene i tenna
TuMmY LoVe
JaMmmKose deg med lunsj
♡ Februar 2015 ♡
Ohhh hva gjør du med det?Jeg har kake i kjøleskapet..
-Fra appen-
Hvordan kake? *sikle*Jeg har kake i kjøleskapet..
-Fra appen-
Jeg vet hva jeg ville gjortOhhh hva gjør du med det?
Katter er så rarePus vil egentlig ikke kose med meg eller at jeg skal ta på han om dagen men når han sover og jeg går i et annet rom hører jeg han skriker og leter etter meg, han fant meg og jeg fikk en kosen <3 Lille babyen min!
♡ Februar 2015 ♡
Samme herJeg vet hva jeg ville gjort
♡ Februar 2015 ♡
De som sier katter ikke har personlighet har aldri hatt kattKatter er så rare![]()
Ja å jeg har spist idagDu har kake du
♡ Februar 2015 ♡
Nei de har ikke hatt katt nei, har ei her som er spesiel til tiderDe som sier katter ikke har personlighet har aldri hatt katt
♡ Februar 2015 ♡
:O hysj, må ikke si sånnJeg har kake i kjøleskapet..
-Fra appen-
HahahaPus vil egentlig ikke kose med meg eller at jeg skal ta på han om dagen men når han sover og jeg går i et annet rom hører jeg han skriker og leter etter meg, han fant meg og jeg fikk en kosen <3 Lille babyen min!
♡ Februar 2015 ♡