Felles skravle 2015

Trur ikke det blir noe her heller :p
Jeg har liksom ikke så mange venninner som tenker at det hadde vært morro. Og de jeg kjenner som har barn kjenner ikke hverandre. :p
Å samle "mine" blir bare kleint. Haha. Huff

Jeg har liksom ikke så mange venninner som tenker at det hadde vært morro. Og de jeg kjenner som har barn kjenner ikke hverandre. :p
Å samle "mine" blir bare kleint. Haha. Huff
Haha, mine venninner som ordner med overaskelses babyshower til de gravide, men siden jeg har flyttet 14 mil unna de så får nok ikke jeg, forventer det iallefall ikke.

Haha, mine venninner som ordner med overaskelses babyshower til de gravide, men siden jeg har flyttet 14 mil unna de så får nok ikke jeg, forventer det iallefall ikke.
Vel jeg kommer ikke til å arrangere selv det er bare rart, men jeg har ungen som ville gjort det for meg heller.
Hadde ikke engang utdrikningslag når vi giftet oss. Haha. Men det syntes jeg var greit :)

Vel jeg kommer ikke til å arrangere selv det er bare rart, men jeg har ungen som ville gjort det for meg heller.
Hadde ikke engang utdrikningslag når vi giftet oss. Haha. Men det syntes jeg var greit :)
Kommer heller ikke til å arrangere selv, men her vi bor er det vist normalt med noe som heter sengemat. Første uken etter man har født kommer venner og bekjente med mat og gaver :)

Så lenge du syns det er greit så :)

Kommer heller ikke til å arrangere selv, men her vi bor er det vist normalt med noe som heter sengemat. Første uken etter man har født kommer venner og bekjente med mat og gaver :)

Så lenge du syns det er greit så :)
Folk kommer jo gjerne med barsel gaver her og :) Det er i grunn hyggeligere enn å få på forhånd synes seg :)

Hvor ble av alle sammen? :o spiser dere kake nå?
Jeg ble kvalm igjen og gikk og la meg :P vondt her og der, godt å ligge i senga! Med bikkja som selskap :)

-Fra appen-

De har oppdatert listene igjen.
Hjelpes Lovebelly og Kengu dere er jo helt rå :D *ler*

Oppdatering kl 13.13

Prøver meg på denne oppdateringen jeg, så får vi se hvordan dette går. bare ta over om noen vil :p
Om noen mangler får dere si ifra

1. Lovebelly: 382
2. Kengu: 301
3. Chihaya: 214
4. Liisjja: 182
6. FruJohnsen: 152
9. To små og en i magen: 112
15. Huleboer: 78
16. Molly: 77
17. Sara: 71
27. Twinkle: 63
86. Lykkeliten_86: 21

De 8 første har nådd målet for i dag: 133
Må ha 67 innlegg per dag for å klare 2000 i september.

Oppdatering kl 13.13

Prøver meg på denne oppdateringen jeg, så får vi se hvordan dette går. bare ta over om noen vil :p
Om noen mangler får dere si ifra

1. Lovebelly: 382
2. Kengu: 301
3. Chihaya: 214
4. Liisjja: 182
6. FruJohnsen: 152
9. To små og en i magen: 112
15. Huleboer: 78
16. Molly: 77
17. Sara: 71
27. Twinkle: 63
86. Lykkeliten_86: 21

De 8 første har nådd målet for i dag: 133
Må ha 67 innlegg per dag for å klare 2000 i september.
Godt å ligge litt foran skjema! :D skal si kengu og lovebelly står på!!

-Fra appen-

Back
Topp