Fant detNRK 1 voltage nå. Sverige ser bra ut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fant detNRK 1 voltage nå. Sverige ser bra ut
Jeg har liksom ikke så mange venninner som tenker at det hadde vært morro. Og de jeg kjenner som har barn kjenner ikke hverandre.Trur ikke det blir noe her heller![]()
Ja. Det er ikke meg som er så myk.Fant detveldig fasinerende å se på
Haha, mine venninner som ordner med overaskelses babyshower til de gravide, men siden jeg har flyttet 14 mil unna de så får nok ikke jeg, forventer det iallefall ikke.Jeg har liksom ikke så mange venninner som tenker at det hadde vært morro. Og de jeg kjenner som har barn kjenner ikke hverandre.
Å samle "mine" blir bare kleint. Haha. Huff
Ikke meg heller x) jeg og savner å ri, skulle gjerne ha eid en hest. Må ha økonomi til det førstJa. Det er ikke meg som er så myk.
Men som jeg savner å ri![]()
Vel jeg kommer ikke til å arrangere selv det er bare rart, men jeg har ungen som ville gjort det for meg heller.Haha, mine venninner som ordner med overaskelses babyshower til de gravide, men siden jeg har flyttet 14 mil unna de så får nok ikke jeg, forventer det iallefall ikke.
Samme her.Ikke meg heller x) jeg og savner å ri, skulle gjerne ha eid en hest. Må ha økonomi til det først
Kommer heller ikke til å arrangere selv, men her vi bor er det vist normalt med noe som heter sengemat. Første uken etter man har født kommer venner og bekjente med mat og gaverVel jeg kommer ikke til å arrangere selv det er bare rart, men jeg har ungen som ville gjort det for meg heller.
Hadde ikke engang utdrikningslag når vi giftet oss. Haha. Men det syntes jeg var greit![]()
Dumt det skal være så dyrt, hester er jo så gøy!Samme her.
Helt enig!Man kan da bruke blått på jenter..
Verre med rosa på gutter syns jeg
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Folk kommer jo gjerne med barsel gaver her ogKommer heller ikke til å arrangere selv, men her vi bor er det vist normalt med noe som heter sengemat. Første uken etter man har født kommer venner og bekjente med mat og gaver![]()
Så lenge du syns det er greit så![]()
Jeg ble kvalm igjen og gikk og la megHvor ble av alle sammen?spiser dere kake nå?
Det er kanskje detFolk kommer jo gjerne med barsel gaver her ogDet er i grunn hyggeligere enn å få på forhånd synes seg
![]()
Uff da, men det var verd det?Jeg ble kvalm igjen og gikk og la megvondt her og der, godt å ligge i senga! Med bikkja som selskap
-Fra appen-
God bedringJeg ble kvalm igjen og gikk og la megvondt her og der, godt å ligge i senga! Med bikkja som selskap
-Fra appen-
Godt å ligge litt foran skjema!Oppdatering kl 13.13
Prøver meg på denne oppdateringen jeg, så får vi se hvordan dette går. bare ta over om noen vil
Om noen mangler får dere si ifra
1. Lovebelly: 382
2. Kengu: 301
3. Chihaya: 214
4. Liisjja: 182
6. FruJohnsen: 152
9. To små og en i magen: 112
15. Huleboer: 78
16. Molly: 77
17. Sara: 71
27. Twinkle: 63
86. Lykkeliten_86: 21
De 8 første har nådd målet for i dag: 133
Må ha 67 innlegg per dag for å klare 2000 i september.
Du er ikke så rent lite rå du heller!De har oppdatert listene igjen.
Hjelpes Lovebelly og Kengu dere er jo helt rå*ler*
God bedring![]()
Takk! Ja det var godt, men å være kvalm så lenge etterpå daUff da, men det var verd det?![]()
Godt å ha hunden til selskap![]()