Jeg og!!Ja hva skjedde med alle kakene dere snakker om?
Jeg vil og ha kake.
♡ Februar 2015 ♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg og!!Ja hva skjedde med alle kakene dere snakker om?
Jeg vil og ha kake.
Vurderer å spise den! Det er sjokoladekake med smørkrem fra babyshoweren min! Og gulrotmuffins!Ohhh hva gjør du med det?
Puser er skjønne <3 Er det rase eller huspus?Pus vil egentlig ikke kose med meg eller at jeg skal ta på han om dagen men når han sover og jeg går i et annet rom hører jeg han skriker og leter etter meg, han fant meg og jeg fikk en kosen <3 Lille babyen min!
♡ Februar 2015 ♡
De vi fikk den av var litt usikker, dyrlegen og.. Mammaen er huspus, men de tror kanskje pappaen var rase. Han har noen helt sinnsyke mønstre og leopardflekker på magenPuser er skjønne <3 Er det rase eller huspus?
-Fra appen-
mmmm <3Kake!
-Fra appen-
Personlighet har den iallefall!De vi fikk den av var litt usikker, dyrlegen og.. Mammaen er huspus, men de tror kanskje pappaen var rase. Han har noen helt sinnsyke mønstre og leopardflekker på magener så fin <3
VeeldigPersonlighet har den iallefall!
-Fra appen-
OppspistJa hva skjedde med alle kakene dere snakker om?
Jeg vil og ha kake.
Haha må forlate han oftere så får du mere kos
Mmm nam!Vurderer å spise den! Det er sjokoladekake med smørkrem fra babyshoweren min! Og gulrotmuffins!
-Fra appen-
Det der så godt utKake!
-Fra appen-
Vurderer å spise den! Det er sjokoladekake med smørkrem fra babyshoweren min! Og gulrotmuffins!
-Fra appen-
Oppspist![]()
Jeg var en tur på generell og nov 14 og des 14.Hvor ble av alle sammen?spiser dere kake nå?
Trur ikke det blir noe her hellerherlig.
Tror nok ikke det blir noe babyshower her.
Men det er lovJeg var en tur på generell og nov 14 og des 14.
Ser på hester på tv![]()
NRK 1 voltage nå. Sverige ser bra utMen det er lovhvor er det hester?