Ooh. Og der må gubben ta med sitron hjem. HahahaSitron te med sitron
♡ Februar 2015 ♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ooh. Og der må gubben ta med sitron hjem. HahahaSitron te med sitron
♡ Februar 2015 ♡
Hvah?!! Ikke pålagt?!Vet ikke jeg, men var noen som savnet oppdatering og lykkeliten er ikke pålagt å gjøre det![]()
Ha haOoh. Og der må gubben ta med sitron hjem. Hahaha
Tror jeg på.. med 2.5 time.. det burde jo gå bra. Eller? Har du hastverk?Ja, han skal på veteranbiltreff en drøy uke før terminendet stresser meg litt..
-Fra appen-
HahahOoh. Og der må gubben ta med sitron hjem. Hahaha
Hahaha been there done that!NettoppNull oppvaskmaskin og vi har to asjetter som ikke er pakket med vi bruker til middag
![]()
♡ Februar 2015 ♡
Fort å vaske opp å daNettoppNull oppvaskmaskin og vi har to asjetter som ikke er pakket med vi bruker til middag
![]()
♡ Februar 2015 ♡
Helt riktigI agree.
Men nå blir det jo lett å skravle nå som så mange av oss "gamle" fra FS plutselig er på en plass![]()
Æsj så drygt!Æææh de trekka var shit- vanskelig å få av!!
-Fra appen-
Nei jeg tror ikke det?Tror jeg på.. med 2.5 time.. det burde jo gå bra. Eller? Har du hastverk?![]()
Var ikke det jeg ment, det kom ut feilHvah?!! Ikke pålagt?!
-Fra appen-
Jeg greier jo ikke vaske opp uten og kaste oppFort å vaske opp å da![]()
Holder på å brekke neglene lizzåm!! Det passer ikke nå!Æsj så drygt!
Flink du, som tar ansvar! ^^Var ikke det jeg ment, det kom ut feilhun har gjort det bare frivilig å siden hun ikke har gjort det enda så ikke sikkert hun gidder
ÆsjJeg greier jo ikke vaske opp uten og kaste oppBlir kvalm av og tenke på at det har vært mat der, hahah
♡ Februar 2015 ♡
Nei det passer ikke nå nei, finn deg en tang å riv det løs medHolder på å brekke neglene lizzåm!! Det passer ikke nå!
-Fra appen-
Fnis! Det er bebien som ikke liker å vaske opp, eller er du sånn til vanlig også?Jeg greier jo ikke vaske opp uten og kaste oppBlir kvalm av og tenke på at det har vært mat der, hahah
♡ Februar 2015 ♡
Haha, vi fårse hvor lenge det varerFlink du, som tar ansvar! ^^
-Fra appen-
Vurderer.. Bruker magen som våpen! Setter puta imot og draaaaaar som bare det! Bebi syns puta er teit, og dytter tilbake.Nei det passer ikke nå nei, finn deg en tang å riv det løs med