Hvordan er statusen på deg? Grævvis eller prøver du?
![]()
Grævvis, 12+3
Rakk ikke komme sålangt som at " jeg prøver å bli gravid". Gikk tom for piller, sløv som jeg er ble ikke nye bestilt, og vips Enn der ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan er statusen på deg? Grævvis eller prøver du?
![]()
Rakk ikke komme sålangt som at " jeg prøver å bli gravid". Gikk tom for piller, sløv som jeg er ble ikke nye bestilt, og vips Jeg går ikke fort lei, og er ikke en som bruker mye penger på vesker (til de to jeg har, hadde jeg ei stelleveske jeg fikk kjøpt på tilbud for 200)
Men jeg vinner gjerne flere jeg!
fra app
Grævvis, 12+3Rakk ikke komme sålangt som at " jeg prøver å bli gravid". Gikk tom for piller, sløv som jeg er ble ikke nye bestilt, og vips
Enn der ?
Er i pp1 nå.. For å prøve og time litt. Så forhåpentligvis grævvis snart :-D
![]()
Titteii![]()
Vi har ikke mer moro en vi lager selv vet duHøhøøø![]()
Vi har ikke mer moro en vi lager selv vet du
fra app
Samme her. Tror nok at når jeg først har flyttet inn i stelleveska er det ikke noe behov for å drive å flytte å tjonepå for at det skal matche det ene og det andre. Mye rart man har i disse veskene
Innbiller meg at jeg tar stelleveska som "hører til" vogna vi skal ha. (Hvis vi kjøper vogna ny, og veske finnes i samme)
Nå er jeg på app. Og bare markerer for å siterte på flere før jeg skiver. Med vilje, eller uhell...;-)Riktig
Hvordan quoter du 2 innlegg samtidlig ?![]()
Jeg er "dessverre" avhengig av designer vesker og både LV vesken min og MK vesken min kommer til å brukes som stelleveske da de er store nok. Men jeg elsker å bytte veske, så må nok skaffe enda flere. Sko og vesker gjør meg helt helt pocoloco!
![]()
Og det kan vi ikke risikere !Woopwoop! Lykke til
Hvis jeg "mot formodning" skal bli gravid igjen, skal jeg også satse på å få klaff i juli/aug. Da slipper'n nemlig gå gravid mens det er sommer ! For det har vært forferdelig faktisk![]()
Nå er jeg på app. Og bare markerer for å siterte på flere før jeg skiver. Med vilje, eller uhell...;-)
fra app
Thank youuuu! Vi må unngå å føde i mars og april, da mannen kommer til å være i utlandet en hel del hvert år fremover. Vil ha han med på fødsel OG alle bursdager fremover. Så vi satser på mai(forhåpentligvis er det ikke så varmt i mai neste år, hvis jeg blir gravid)
![]()
Det er slikt som jeg bare ikke skjønner meg på, jeg bruker virkelig ikke mye penger på slikt, det gir meg bare ikke noe.Jeg er "dessverre" avhengig av designer vesker og både LV vesken min og MK vesken min kommer til å brukes som stelleveske da de er store nok. Men jeg elsker å bytte veske, så må nok skaffe enda flere. Sko og vesker gjør meg helt helt pocoloco!![]()
![]()
???Hadde mye vesker før men nå er det en god stund siden sist jeg kjøpte en
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Hehe... ja???
Går det an å slutte å kjøpe nye vesker?
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Det er mulig å ikke begynne også, har jeg hørt...???
Går det an å slutte å kjøpe nye vesker?
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Her går alle pengene til hest :/Hehe... jabruker alle pengene på mann, barn og regninger... litt kjedelig egentlig :/
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Kjøper og kun billigvesker, men har mange. 1 michael kors heg fikk med sambo en gang han kom hjem fra reiseDet er mulig å ikke begynne også, har jeg hørt...
Jeg kan telle... jeg hadde en burgunderrød da jeg var 19, som jeg byttet med en svart (tilbud, et par hundre kroner) da jeg var 21, som jeg beholdt til... husker ikke, jeg kjøpte en ny etter et par år tenker jeg. så fikk jeg en i julegave av min mann på den tiden vi vel fortsatt var samboere. Den har jeg altså beholdt i 7-8-9 år nå. Dog mye brukt stelleveske i perioder de siste 6 årene, den var altså knallrød og kostet 200
Og så vant jeg en storksak i vår. Antakelig dyrere enn de andre tilsammen, med forbehold om at jeg kjenne ikke prisen på den jeg fikk i gave, da.
Jasså, det kommer aldri til å gå for min del. Nå har jeg gått og lagt meg. En stakkars ettåring som plutselig sover überdårlig på natta igjen, vi har tatt over det nye huset, skal ha visning igjen til helgen, var på oul i dag, måtte opp halv seks og sånn går no dagan... Helt om dagen, helt om nattaDere som er nye, hold dere fast!
Tamara har oppdatert, det trekkes stelleveske mellom dem med over 1800 i august!
Here we go!!!
fra app