Felles skravle 2015

Jasså, det kommer aldri til å gå for min del. Nå har jeg gått og lagt meg. En stakkars ettåring som plutselig sover überdårlig på natta igjen, vi har tatt over det nye huset, skal ha visning igjen til helgen, var på oul i dag, måtte opp halv seks og sånn går no dagan... Helt om dagen, helt om natta:p

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Ja er sykt mange innlegg... har vært her siden mai, og er ikke nær 1800 innlegg.

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Ja er sykt mange innlegg... har vært her siden mai, og er ikke nær 1800 innlegg.

Har vært med på 2000 før, det går bra, men det må skravles hver eneste dag. Og man må være effektiv og svare på mer enn hva som noen ganger føles naturlig.

♡Jente 05.07.2013♡

Har vært med på 2000 før, det går bra, men det må skravles hver eneste dag. Og man må være effektiv og svare på mer enn hva som noen ganger føles naturlig.

♡Jente 05.07.2013♡
Blir å føle meg litt innpåsliten ;) hehe.. jaja...

Blir mye jallaskravling av jakten på 1800/2000 ja, men det er jo gøy da, og vi blir bedre kjent og skravler om en del reelt og fornuftig, altså!

Blir mye jallaskravling av jakten på 1800/2000 ja, men det er jo gøy da, og vi blir bedre kjent og skravler om en del reelt og fornuftig, altså!
Ja, det er sant. Plutselig finner man en felles interesse eller noe begge liker så har man mye ekstra og skravle om og :D

♡ Februar 2015 ♡

Ja, det er sant. Plutselig finner man en felles interesse eller noe begge liker så har man mye ekstra og skravle om og :D

♡ Februar 2015 ♡

Jepp

Det blir fort sånn

Hehe... ja det er jo mye fornuftig og snakke om ;) hvordan går det? Her skal jeg på en liten fjelltur nå. Må begynne å gjøre noe nå med tanke på vekten :)

Men kommer ikke Lykkeliten sine prosent-oppdateringer snart da?

Men kommer ikke Lykkeliten sine prosent-oppdateringer snart da?
Den er vel rett rundt hjørnet, for du har vel sagt ifra det er veske? :D Hihi. Alt er så mye lettere med de oppdateringene :)

♡ Februar 2015 ♡

Hehe... ja det er jo mye fornuftig og snakke om ;) hvordan går det? Her skal jeg på en liten fjelltur nå. Må begynne å gjøre noe nå med tanke på vekten :)

Fjelltur virket jo fristende, om jeg ikke var så utmattet etter en dag jeg kan skravle litt om når ungene er i seng...

Så flink du er :D Herlig med fjellluft

♡ Februar 2015 ♡

Den er vel rett rundt hjørnet, for du har vel sagt ifra det er veske? :D Hihi. Alt er så mye lettere med de oppdateringene :)

♡ Februar 2015 ♡

Hun vet det, jeg har da fortalt henne det og bedt om at hun bruker tiden sin på å regne prosenter heller enn å teste...

Hun vet det, jeg har da fortalt henne det og bedt om at hun bruker tiden sin på å regne prosenter heller enn å teste...
Det var veldig lurt :) Fornuftige Sara :D

♡ Februar 2015 ♡

Jeg gleder meg, jeg gleder meg! Mannen ga meg nettopp sproringsummer på n'en min!

Dvs, nytt tastatur til denne laptop'en, for eneste måte å taste n her, er å bruke CTRL+ V, forutsatt at man har kopiert en. Det har jeg gjort i hele sommer, så derved har fingrene mine blitt så vant til det at på jobb i dag slet jeg.... med å huske n-tasten...

Det blir bra å få nytt tastatur

Jeg gleder meg, jeg gleder meg! Mannen ga meg nettopp sproringsummer på n'en min!

Dvs, nytt tastatur til denne laptop'en, for eneste måte å taste n her, er å bruke CTRL+ V, forutsatt at man har kopiert en. Det har jeg gjort i hele sommer, så derved har fingrene mine blitt så vant til det at på jobb i dag slet jeg.... med å huske n-tasten...

Det blir bra å få nytt tastatur
Husker du slet med den knappen på forrige skravling eller var det en annen ? :)

♡ Februar 2015 ♡

Har slitt med den lenge, tilslutt døde den. Tasten altså.
Det er det værste jeg vet når det gjelder data, hvis en tast som man bruker ofte er vrang!

♡ Februar 2015 ♡

Det er det værste jeg vet når det gjelder data, hvis en tast som man bruker ofte er vrang!

♡ Februar 2015 ♡

Ja, det er irriterende. nesten lettere når den døde, så har jeg innarbeidet denne vanen, men det er det å venne den av igjen etterpå da... også får jeg ikke stor n uten å finne en å kopiere, og det gidder jeg ikke, så da blir det litt rar rettskriving, for setninger begynne med STOR bokstav, utenom de som begynner med n...

Men nå trenger jeg en sånn der oppdatering som forteller meg hvor langt jeg burde kommet, og hvor langt jeg har kommet, så jeg kan se hvor ille det er...

Back
Topp