Felles skravle 2015

Jeg går ikke fort lei, og er ikke en som bruker mye penger på vesker (til de to jeg har, hadde jeg ei stelleveske jeg fikk kjøpt på tilbud for 200)

Men jeg vinner gjerne flere jeg!

fra app

Samme her. Tror nok at når jeg først har flyttet inn i stelleveska er det ikke noe behov for å drive å flytte å tjonepå for at det skal matche det ene og det andre. Mye rart man har i disse veskene :)

Innbiller meg at jeg tar stelleveska som "hører til" vogna vi skal ha. (Hvis vi kjøper vogna ny, og veske finnes i samme)

Er i pp1 nå.. For å prøve og time litt. Så forhåpentligvis grævvis snart :-D

✌️

Woopwoop! Lykke til :D

Hvis jeg "mot formodning" skal bli gravid igjen, skal jeg også satse på å få klaff i juli/aug. Da slipper'n nemlig gå gravid mens det er sommer ! For det har vært forferdelig faktisk :p

Samme her. Tror nok at når jeg først har flyttet inn i stelleveska er det ikke noe behov for å drive å flytte å tjonepå for at det skal matche det ene og det andre. Mye rart man har i disse veskene :)

Innbiller meg at jeg tar stelleveska som "hører til" vogna vi skal ha. (Hvis vi kjøper vogna ny, og veske finnes i samme)

Jeg er "dessverre" avhengig av designer vesker og både LV vesken min og MK vesken min kommer til å brukes som stelleveske da de er store nok. Men jeg elsker å bytte veske, så må nok skaffe enda flere. Sko og vesker gjør meg helt helt pocoloco! :p

✌️

Jeg er "dessverre" avhengig av designer vesker og både LV vesken min og MK vesken min kommer til å brukes som stelleveske da de er store nok. Men jeg elsker å bytte veske, så må nok skaffe enda flere. Sko og vesker gjør meg helt helt pocoloco! :p

✌️

:smiley-bounce013 Og det kan vi ikke risikere !

Woopwoop! Lykke til :D

Hvis jeg "mot formodning" skal bli gravid igjen, skal jeg også satse på å få klaff i juli/aug. Da slipper'n nemlig gå gravid mens det er sommer ! For det har vært forferdelig faktisk :p

Thank youuuu! Vi må unngå å føde i mars og april, da mannen kommer til å være i utlandet en hel del hvert år fremover. Vil ha han med på fødsel OG alle bursdager fremover. Så vi satser på mai(forhåpentligvis er det ikke så varmt i mai neste år, hvis jeg blir gravid :p )

✌️

Nå er jeg på app. Og bare markerer for å siterte på flere før jeg skiver. Med vilje, eller uhell...;-)

fra app

Ååååkæi :D Appen min vart på bærtur igår, så endte med å slette den o_O:cool:

Thank youuuu! Vi må unngå å føde i mars og april, da mannen kommer til å være i utlandet en hel del hvert år fremover. Vil ha han med på fødsel OG alle bursdager fremover. Så vi satser på mai(forhåpentligvis er det ikke så varmt i mai neste år, hvis jeg blir gravid :p )

✌️

Det var en ny variant ! Jobber'n ? :)

✌️
Det er slikt som jeg bare ikke skjønner meg på, jeg bruker virkelig ikke mye penger på slikt, det gir meg bare ikke noe.

Så for meg er veske bare veske. Jeg liker uansett i konkurrere, så det gjør jeg. For gøy
Og jeg vet jeg kan klare det

fra app

Hadde mye vesker før men nå er det en god stund siden sist jeg kjøpte en ;)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

???
Går det an å slutte å kjøpe nye vesker?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Det er mulig å ikke begynne også, har jeg hørt...

Jeg kan telle... jeg hadde en burgunderrød da jeg var 19, som jeg byttet med en svart (tilbud, et par hundre kroner) da jeg var 21, som jeg beholdt til... husker ikke, jeg kjøpte en ny etter et par år tenker jeg. så fikk jeg en i julegave av min mann på den tiden vi vel fortsatt var samboere. Den har jeg altså beholdt i 7-8-9 år nå. Dog mye brukt stelleveske i perioder de siste 6 årene, den var altså knallrød og kostet 200

Og så vant jeg en storksak i vår. Antakelig dyrere enn de andre tilsammen, med forbehold om at jeg kjenne ikke prisen på den jeg fikk i gave, da.

Det er mulig å ikke begynne også, har jeg hørt...

Jeg kan telle... jeg hadde en burgunderrød da jeg var 19, som jeg byttet med en svart (tilbud, et par hundre kroner) da jeg var 21, som jeg beholdt til... husker ikke, jeg kjøpte en ny etter et par år tenker jeg. så fikk jeg en i julegave av min mann på den tiden vi vel fortsatt var samboere. Den har jeg altså beholdt i 7-8-9 år nå. Dog mye brukt stelleveske i perioder de siste 6 årene, den var altså knallrød og kostet 200

Og så vant jeg en storksak i vår. Antakelig dyrere enn de andre tilsammen, med forbehold om at jeg kjenne ikke prisen på den jeg fikk i gave, da.
Kjøper og kun billigvesker, men har mange. 1 michael kors heg fikk med sambo en gang han kom hjem fra reise:)

♡02.03.2015♡

Dere som er nye, hold dere fast!

Tamara har oppdatert, det trekkes stelleveske mellom dem med over 1800 i august!

Here we go!!!

fra app
Jasså, det kommer aldri til å gå for min del. Nå har jeg gått og lagt meg. En stakkars ettåring som plutselig sover überdårlig på natta igjen, vi har tatt over det nye huset, skal ha visning igjen til helgen, var på oul i dag, måtte opp halv seks og sånn går no dagan... Helt om dagen, helt om natta:p

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

Back
Topp