Felles skravle 2015

Snakka litt om litt av hvert med mannen i går, og deri altså om vi skulle gi bort vogna, hvilket vi gjorde, til hans treffende kommentar "der er jo ikke plass til to!"

Jeg hadde jo nemlig også fortalt ham om at pergo både øker risiko for xu og for flere babyer på en gang...

Pergotvillingene mine....

Dobbel viking, kommer den virkelig bare i SVART neste år???

nei, forresten, det er der man kan ha fargerike kallesjer.

Er jo da avhengig av en butikk som har ønsket farge på lager da, gjerne.
Men man kan absolutt prøve, ialle fall nå som 2015-modellene etterhvert kommer!

Dersom dette går bra kommer h*n 20. mars +/- på grunn av KS.
Ha et mars barn fra før og til han kjøpte jeg fjordårets modell rett etter OUL for det var da salget begynte.
Tror jeg tar en tur innom den butikken igjen og ser om jeg finner noe jeg liker..

Dersom dette går bra kommer h*n 20. mars +/- på grunn av KS.
Ha et mars barn fra før og til han kjøpte jeg fjordårets modell rett etter OUL for det var da salget begynte.
Tror jeg tar en tur innom den butikken igjen og ser om jeg finner noe jeg liker..

Fin plan.

Jeg sikter jo nå mot mai...

Vel. eldste er født i august, og det var i mai jeg kjøpte en utstillingsmodell av fjorårets farger (og en utstillingsmodell av årets citybag) så vi fikk med vogna hjem samme dag :)

Tja, det gikk fint til augustungen min, som altså lå der, med vinterpose, til februar. 6 mnd gammel gikk vi over til sportsvogna, da begynte det å bli litt trangt med posen. Den er ifølge nettsiden til emmaljunga 74 cm lang.

Edge husker jeg ikke i farta, men den er vel lenger.

2015-modellen "big star" ser lang ut...

Tja, det gikk fint til augustungen min, som altså lå der, med vinterpose, til februar. 6 mnd gammel gikk vi over til sportsvogna, da begynte det å bli litt trangt med posen. Den er ifølge nettsiden til emmaljunga 74 cm lang.

Edge husker jeg ikke i farta, men den er vel lenger.

2015-modellen "big star" ser lang ut...

Har emmaljunga duo edge fra før og den er stor :Heartred:Heartred
Det passer meg utmerket selv om jeg har en tendens til å få små barn.
Kanskje jeg klarer å få en over 3 kg denne gang :P

Ja, vet egde er større, det er noe av det som frister med den

Bare ikke heeeeeeeeeeelt bestemt meg for om jeg ønsker svingehjul eller ei, kommer jeg til å trille på sti, annet enn det lille stykket mot min bror, eller mot skolen? Det er vel snakk om totalt sett ca 500 meter (vi går vel kaskje 150 meter av det for å gå til skolen, det andre for å gå til min bror. Det ER mye mer sti å ta av, men det egner seg mer for bæretur, og det kan vi gå masse på, det også. Jeg har da elastisk sjal, selvsydd meitai, og bærejakke som jeg får ungen inni på magen eller ryggen (med hull til hodet)

Så fire faste hjul for det lille grus-strekket? Eller heller svingehjul for alt det andre (egde er tung, da er svingehjul godt å ha for et antatt utsatt bekken) og bære på skogtur?

Gjorde det her og! Solgte i mai, fikk jaggu annen økonomi :p

Det vil jeg tro.

Jeg vet vi får en noe annen økonomi når hunden engang dør også, hun tar et par piller hver dag, til en stykkpris som ikke er god å tenke på.

Men, vel, det er verd det. Hun er 11, så hun kan få 1-3 fine år til (og pillene har hun fått siden hun var sju)

Hest stiller i en HELT annen liga enn 1500 i piller hver mnd eller hva det er (jeg betaler og lukker øynene, regner helst ikke på det)

Ehh, hos emmaljunga kan jeg sniktitte på 2015-modellene

Hos simo får jeg se... 2013!

Det vil jeg tro.

Jeg vet vi får en noe annen økonomi når hunden engang dør også, hun tar et par piller hver dag, til en stykkpris som ikke er god å tenke på.

Men, vel, det er verd det. Hun er 11, så hun kan få 1-3 fine år til (og pillene har hun fått siden hun var sju)

Hest stiller i en HELT annen liga enn 1500 i piller hver mnd eller hva det er (jeg betaler og lukker øynene, regner helst ikke på det)

Hest kan ikke sammenlignes med noen verdens ting kostnadsmessig. Regnet kjapt etter jeg hadde solgt, duverden! Rart vi hadde råd til mat hjemme :D

Hest kan ikke sammenlignes med noen verdens ting kostnadsmessig. Regnet kjapt etter jeg hadde solgt, duverden! Rart vi hadde råd til mat hjemme :D

Hest er... virkelig dyrt, det har jeg skjønt.

Tror ikke jeg skal styre ungene i den retning med mindre de veldig, veldig vil...

nå skal jeg legge meg.

Det er nok vogn-googling på en dag dette.

Big star som emmaljunga nå har i 2015 bildene har tidligere bare vært solgt i danmark. Det er bare liggevogn, 97 cm liggemål! Den er stor ja. Så stor trenger jeg ikke, jeg skal ikke ha meterslange barn i liggevogn. Min 3,5 år gamle datter er 97 cm lang.
Selv med rom for pose og bevegelse, det er jo plass til unger langt over året, 1,5 oppi der. Ligge?

Back
Topp