Er det jeg satser på å gjøre...
Er jo da avhengig av en butikk som har ønsket farge på lager da, gjerne.
Men man kan absolutt prøve, ialle fall nå som 2015-modellene etterhvert kommer!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det jeg satser på å gjøre...
GratulererTusen takkVeldig fornøyd og gleder meg til å prøve det neste sommer
♡ Februar 2015 ♡
Er jo da avhengig av en butikk som har ønsket farge på lager da, gjerne.
Men man kan absolutt prøve, ialle fall nå som 2015-modellene etterhvert kommer!
Dersom dette går bra kommer h*n 20. mars +/- på grunn av KS.
Ha et mars barn fra før og til han kjøpte jeg fjordårets modell rett etter OUL for det var da salget begynte.
Tror jeg tar en tur innom den butikken igjen og ser om jeg finner noe jeg liker..
Fin plan.
Jeg sikter jo nå mot mai...
Vel. eldste er født i august, og det var i mai jeg kjøpte en utstillingsmodell av fjorårets farger (og en utstillingsmodell av årets citybag) så vi fikk med vogna hjem samme dag![]()
Tja, det gikk fint til augustungen min, som altså lå der, med vinterpose, til februar. 6 mnd gammel gikk vi over til sportsvogna, da begynte det å bli litt trangt med posen. Den er ifølge nettsiden til emmaljunga 74 cm lang.
Edge husker jeg ikke i farta, men den er vel lenger.
2015-modellen "big star" ser lang ut...

Her går alle pengene til hest :/
♡02.03.2015♡
Gjorde det her og! Solgte i mai, fikk jaggu annen økonomi![]()
Det vil jeg tro.
Jeg vet vi får en noe annen økonomi når hunden engang dør også, hun tar et par piller hver dag, til en stykkpris som ikke er god å tenke på.
Men, vel, det er verd det. Hun er 11, så hun kan få 1-3 fine år til (og pillene har hun fått siden hun var sju)
Hest stiller i en HELT annen liga enn 1500 i piller hver mnd eller hva det er (jeg betaler og lukker øynene, regner helst ikke på det)
Hest kan ikke sammenlignes med noen verdens ting kostnadsmessig. Regnet kjapt etter jeg hadde solgt, duverden! Rart vi hadde råd til mat hjemme![]()
Hest kan ikke sammenlignes med noen verdens ting kostnadsmessig. Regnet kjapt etter jeg hadde solgt, duverden! Rart vi hadde råd til mat hjemme![]()
Glad jeg bare ønsker meg en hund![]()
Får du i tillegg en som ikke ikke må ha disse medisinene, så koster det ikke allverden.
Gikk en tur i tordenværet. Fasinerende å se påFjelltur virket jo fristende, om jeg ikke var så utmattet etter en dag jeg kan skravle litt om når ungene er i seng...