Felles skravle 2015

Føler meg litt "utenfor" enda, ettersom jeg er relativt ny, men har da lyst til å bli en skikkelig skravlekjerring her inne :) er hvertfall veldig glad i å prate irl, og elsker å lese alt her inne, så hvorfor ikke prøve å bli litt mer aktiv? :-D

✌️
Er også relativt ny, men det er så hyggelige damer her inne så føler ikke meg uttafor. Det er bare å skravle :) koselig her :) litt stille nå i sommer, men du skal se det kommer seg iløpet av de neste ukene tipper jeg ;)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Føler meg litt "utenfor" enda, ettersom jeg er relativt ny, men har da lyst til å bli en skikkelig skravlekjerring her inne :) er hvertfall veldig glad i å prate irl, og elsker å lese alt her inne, så hvorfor ikke prøve å bli litt mer aktiv? :-D

✌️
Go for it. Vi biter ikke!

fra app

Er også relativt ny, men det er så hyggelige damer her inne så føler ikke meg uttafor. Det er bare å skravle :) koselig her :) litt stille nå i sommer, men du skal se det kommer seg iløpet av de neste ukene tipper jeg ;)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Jeg er med!

fra app

✌️
Vi har alle vært nye her :D

♡ Februar 2015 ♡

Hehe, ja, det kan man si :p

♡ Februar 2015 ♡
Dere som er nye, hold dere fast!

Tamara har oppdatert, det trekkes stelleveske mellom dem med over 1800 i august!

Here we go!!!

fra app

Jeg vant stelleveske i vår, og har hatt mye glede av den selv om ungene mine er store. Den yngste er nemlig avhengig av doring for å tørre å gå på do. Da er stelleveske greit å ha med på tur

fra app

Ja! Jeg har enda ingen barn, men det kommer vel i løpet av en liten stund, og da vil jeg få bruk for det, selvom jeg har kjøpt en ny LV bag til å ha som stelleveske, kan man jo ikke ha nok vesker å bytte mellom. Går jo så fort lei :)

✌️

Ja! Jeg har enda ingen barn, men det kommer vel i løpet av en liten stund, og da vil jeg få bruk for det, selvom jeg har kjøpt en ny LV bag til å ha som stelleveske, kan man jo ikke ha nok vesker å bytte mellom. Går jo så fort lei :)

✌️
Jeg går ikke fort lei, og er ikke en som bruker mye penger på vesker (til de to jeg har, hadde jeg ei stelleveske jeg fikk kjøpt på tilbud for 200)

Men jeg vinner gjerne flere jeg!

fra app

Back
Topp