Så effektiv du er da
♡ Februar 2015 ♡
Må komme i gang med det siste før jeg kan kalles effektiv
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så effektiv du er da
♡ Februar 2015 ♡
Du har gjort mer enn meg hvertfall! Jeg har virkelig prøvd da, så skal ha for innsatsenMå komme i gang med det siste før jeg kan kalles effektiv![]()
Det er lettere å gjøre noe når man ikke er kvalmSkjønner at jeg og burde gjort noe her
Da blir det nok veldig fint hos dere
♡ Februar 2015 ♡
Ja, det er det. Kjenner jeg er lei! Skal bake kanelsnurrer til mannen daDet er lettere å gjøre noe når man ikke er kvalm![]()
Så grei du er! Da blir han nok veldig glad!Ja, det er det. Kjenner jeg er lei! Skal bake kanelsnurrer til mannen daDet fortjener han
♡ Februar 2015 ♡
Hva er lasere? Ta på sånn lakk for at de skal holde seg? veldig deilig å få ting unna daSå grei du er! Da blir han nok veldig glad!
Her vurderer jeg om jeg skal lasere altanmøblene eller ikke. Vi har ennå ikke gjort det, og lasuren og malekosten står fortsatt her fra da vi kjøpte dem for 2 år siden. Kjekt å være litt effektiv i dag, siden jeg bare har latet meg de siste dagene![]()
Ja, det er sånn lakk. Vi har heldigvis bare møbler som ligner på dem på bildet, så er ikke store jobbenHva er lasere? Ta på sånn lakk for at de skal holde seg? veldig deilig å få ting unna da
♡ Februar 2015 ♡
Det skjønner jeg! Opererer din arbeidsplass med sommertid, slik som mange andre steder gjør? Altså at man er ferdig kl 15?Gruer meg til å dra tilbake på jobb i morgen.
Er så ekstremt trøtt om dagen..
Det jeg troddeJa, det er sånn lakk. Vi har heldigvis bare møbler som ligner på dem på bildet, så er ikke store jobben
![]()
Det skjønner jeg! Opererer din arbeidsplass med sommertid, slik som mange andre steder gjør? Altså at man er ferdig kl 15?
Litt mer utholdbart, da. Du får prøve å komme deg tidlig i seng, om det er mulig. Da jeg var i uke 6 (sånn ca.) skulle jeg bare ta og hvile hodet mitt på pulten, og plutselig hadde jeg sovet i 45 minutter! Veldig glad jeg var den eneste på kontoret da!Ja, heldigvis
Bare 7 timers dager..
Litt mer utholdbart, da. Du får prøve å komme deg tidlig i seng, om det er mulig. Da jeg var i uke 6 (sånn ca.) skulle jeg bare ta og hvile hodet mitt på pulten, og plutselig hadde jeg sovet i 45 minutter! Veldig glad jeg var den eneste på kontoret da!
Håper alt det travle gjør at du ikke kjenner at du er trøtt før du er hjemme igjen!Det vil ikke jeg ha tid til.
Kommer til å ha veldig mye å gjøre når jeg kommer tilbake.
Noe som egentlig er veldig bra for da går tiden fortere, og det ønsker jeg ved tanke på UL..
Håper alt det travle gjør at du ikke kjenner at du er trøtt før du er hjemme igjen!
Deilig med egen sjåfør! Har dere lang vei hjem?Tror jeg kommer til å sove i bilen hjem (mannen kjører)
Deilig med egen sjåfør! Har dere lang vei hjem?
Man kan få seg mye god søvn på den turen, om man er effektiv nok i sovingenca 35 km
Jeg kommer!!Nå står kanelbollene i ovnen og det begynner å lukte veldig godt
♡ Februar 2015 ♡